От Иван Недялков
Ликувайте, жени и момиченца! Отново наближава 14-ти февруари и мъжете за пореден път ще бъдат принудени да изоставят изконната православна традиция, наречена "Трифон Зарезан", за да почетат католическия празник, наложен у нас от женската част от обществото. И под "почитане" имаме предвид харчене на свидни нам пари с цел купуване на възможно най-романтичния подарък. Кои обаче са най-преекспонираните и дотегнали валентински дарове? Показваме ви резултатите от проучване, проведено в САЩ, и, ако желаният от половинката ви подарък е в списъка, официално ще имате научно оправдание да не ѝ го купите. И така:
Това е най-често употребяваният подарък не само за св. Валентин, но и за всякакви подобни "междуличностни" празници. Жените са луди по това да документирате любовта си към тях с повод и без повод, но истината е, че никой не пази картички за дълго.
Едно от любимите неща на лицата от женски пол. Толкова любимо, че трябва да им се осигурява в щедри количества по всякакъв възможен повод. Сдобрявате се след скандал – бонбони! Чувстват се зле – бонбони! "Мило, понякога си мисля, че вече не ме обичаш" - минимум бонбони! А после се чудят защо жените диабетици са повече от мъжете.
Няма да открием топлата вода като кажем, че всички жени обичат цветята. Те са може би най-старият подарък за жени в историята и точно затова са дотегнали на всички. Освен това повечето мъже постоянно се бъркат дали четният брой цветя е за сватба или за погребение, така че внимавайте. Ако решите да се правите на романтици, поискайте професионално мнение, защото вместо "Обичам те" цветята биха могли да кажат на благоверната ви "Защо не ритнеш камбаната навръх този светъл празник?!".
Това е едно от най-очакваните неща на св. Валентин. До такава степен очаквано, че от незапомнени времена жените се питат не "Дали ще ме заведе някъде?", а "Къде ли е решил да ме заведе". Такава дълбоко залегнала рутина определено не помага за създаването на изненада.
Много по-мъдри и препатили хора от нас са казали, че диамантите са най-добрият приятел на жената. В тази връзка неотдавна в САЩ и Англия стана много популярна рекламната кампания "Diamonds Are Forever". Кампанията показа нагледно как диамантите са много по-дълготрайни от цветята (стига, бе!) и че вместо да отбива номера с цветя, истинският мъж трябва да купува на жена си диаманти поне веднъж годишно. В резултат на това хиляди мъже всяка година са принудени да трошат пари (и нерви) при закупуването на диамантени накити за "милото". Няма да назовем името на въпросните производители на украшения, защото ще ни обвинят в подстрекателство към масови безредици, но ще им кажем следното – да се пържите в деветия кръг на Ада дано!
За разлика от мъжете, при жените сдобиването с нова дреха си е цяло събитие и повод да се изфукат с новия си парцал така, както никога не са се фукали с вас. Големият проблем в случая е, че взаимоотношението "жена – дреха" никога не е било и няма да бъде точна наука, следователно вариантите са следните:
А) Вие ѝ купувате дреха. Неизбежно сте сгафили нещо и ви се стъжнява, защото тя вдига врява до небесата и се цупи за неопределен период от време.
Б) Водите я на пазар. Стъжва ви се, защото ще сте бедни в края на деня.
В заключение бихме желали да се обърнем към жените с две много важни уточнения:
1. 14-ти февруари е Трифон Зарезан! Както вие искате цветя и бонбони за вашия празник, така и ние искаме бутилка вино за нашия (която няма да споделим с вас, понеже предавате традициите на дедите си).
2. Ако имате нужда от специален празник, за да започнете да се интересувате дали ви обичаме, значи изобщо не се влагате във връзката си през останалото време от годината.