От както YouTube съществува се оказа, че всеки може да получи своите 15 минути слава. Но освен за споделяне на глупости, музика и т.н. в най-големия видео-портал в света умните хора се възползват, и качват своите реклами. Сега ще ви представим най-гледаните реклами в YouTube за вече изминалата 2011 г. В случая сме напълно безпристрастни и се позоваваме само на чистата статистика.
Във видеото, звездата от Chicago Bulls Дерик Роуз демонстрира невиждана до сега баскетболна техника. Роуз се намира в центъра на корида и се опитва да забие в коша, докато матадор размята пелерината отгоре му. Разбира се, маратонките на Роуз са от Adidas.
Рекламата беше пусната за френското представяне на Samsung Galaxy SII. Jay Funk прави доста интересна хореография.
Показването на Siri за първи път, показа как едно приложение може да стане заразно само по себе си. Във видеото се демонстрира как благодарение на Siri всеки притежател на новия iPhone 4S може да управлява телефона си само чрез гласа си.
Не се чудете много. Мъжът в рекламата е бившият футболист Исая Мустафа, чрез който това видео стана хит тази година. В него той преминава през "пътешествие на ароматите", като ваканцията му включва плажове, планини, фойерверки и накрая – шоколадов фонтан.
Реклама, в която екип от експерти просто съживява количките на Hot Wheels. Също така и подобрява рекорда за най-дълъг скок с кола от рампа с невероятните 99,6 метра.
Ами няма какво да коментираме. Джен Анистън явно е получила добър хонорар за тази реклама, защото според нас се излага напълно. Но хлапето, което пее "Like a G6”, направо ни съсипа!
Девет минути изпълнени с изключителна доза адреналин. Време, в което Кен Блок показва на какво е способен. Има ли смисъл да обсъждаме повече? Да живеят от DC Shoes!
Безспорно едно много добро видео, в което се представя новия Chrysler 200. Подсилено и от участието на Еминем резултатът няма как да не е зашеметяващ.
От T-Mobile много умело се възползваха от ситуацията, около сватбата в британското кралско семейство и лудницата, която събитието предизвика по цял свят. В този дух мобилният оператор създаде и тази реклама с двойници на кралските особи, която подлуди милиони по цял свят.
Е, нямаше как това видео да не спечели класацията. Тази реклама, заедно с нашия номер 3 са представени на финалите по американски футбол Super Bowl в САЩ. Но клипът на Volkswagen изпреварва всички както по гледания, така и по споделяни. И има защо. Гледайте и се наслаждавайте!