Различните приложения на спирачния спрей в ежедневието ни

В днешната статия ще разгледаме различните приложения на спирачниq спрей в ежедневието ни, с какво може де бъде полезен и по какъв начин да го използваме. Ще започнем със състава на спрея, какво всъщност представлява ?!

   
 
Различните приложения на спирачния спрей в ежедневието ни

Има два вида с хлор и без хлор, като по-широко разпространен е този без хлор. Изопропанол,толуенксилен или смеси от въглеводороди. Сега ще споменем и някои от основните му приложения

- Премахване на мазни петна от метални части - справя се прекрасно с обезмасляване на различни части, като болтове, гайки, двигателни капаци, резби, карбуратори и всичко метално, което се зацапва лесно. Безопасен е към автомобилните части, почиства ги перфектно

- Почиства перфектно вериги, моторни или за велосипед, успява да ги обезмасли напълно без риск от ръжди след това както при почистване с вода и обезмаслител с уговорката, че задължително след това се налага да се смаже. Изсушава и обезмаслява, няма смазочни свойства.

- Разбира се, както се подразбира от името му, почиства и обезмаслява спирачните дискове, основно имат нужда при смяна на гуми, накладки.

- Премахва окисляване от букси, клеми и маси около двигателят. Става за букси и гумени уплътнения, но не е идеалният вариант. Контактният спрей е неговият най-добър и неразделен приятел, когато нещата се отнасят до букси, кабели и електронни елементи.

- Почиства след и от горива, безпроблемно и безопасно - най-важното....

- Сваля прекрасно лепила и етикети от стъкла, джанти, метални повърхности - благодарение на доброто налягане от флакона се получава много лесно.

- Почиства ръжда, особено след шкурене, премахва финна прах и оставя повърхностите готови за грунд.

- Особено агресивен е и към силиконът, греста и wd-40. Отстранява ги за секунди.

Има приложения и в "детайлинга", стига да го държиш далеч от лак, понякога матира пластмасата и е възможно да вреди на гумени уплътнения.

Когато се използва внимателно и след предварителен тест върху въздействието на съответната повърхност, не би представлявал проблем да се използва широко в ежедневието. Безхлорният спирачен спрей е СИЛНО запалим. Работиш ли около искри, нагорещен мотор, ауспух или запалка - рискуваш моментално запалване на изпаренията. Пръскай само на студен двигател и остави 10-20 секунди да изветрее преди да запалиш.

Спазвайте тези прости правила и ще открием задно още много приложения на Break Cleaner-ите !

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ