
Замислен за първи път през 2013 г. като шеговита пародия, Sattarbuksh вече официално е регистрирал търговска марка на емблематичното си лого и меню с мустакат мъж.
Основано от предприемачите Ризван Ахмад и Аднан Юсуф, името на кафенето е остроумна комбинация от общоприетото пакистанско име Сатар и наставката букш , което означава "слуга". Концепцията винаги е била замислена като безгрижна сатира, пародия, а не като пиратство.
Логото им заменя емблематичната русалка на Starbucks с мустакат мъж, а менюто им далеч надхвърля кафето, предлагайки бургери, десерти и дори наргиле.
Първоначално Starbucks заведе дело за нарушаване на търговска марка, твърдейки, че брандирането на Sattarbuksh е твърде сходно с тяхното. В отговор Sattarbuksh твърдяха, че дизайнът им е замислен като сатира и дори направиха малки промени, за да подчертаят отличителната си, комедийна идентичност.
В крайна сметка, докладите показват, че съдът е взел страната на Сатарбукш, като е постановил, че марката на кафенето се квалифицира като
легитимна пародия, а не като акт на пиратство. Решението не само отбеляза победа за местното предприемачество, но и зарадва интернет, където мнозина приветстваха остроумните предприемачи за
това, че са надхитрили глобална сила.