Българката изпростява

20.04.2012, 18:10

   
 
Българката изпростява
Източник: Булфото

Може би звучи прекалено крайно, но е факт – българските жени все повече изпростяват. И говоря конкретно за моя пол, защото имам сериозни наблюдения над явленията в него. Причината е не само в това, че съм горда представителка на женската половина по света, но и защото смятам, че жените са по-интересни за наблюдение. Напоследък обаче интересът преминава в тъга.

Българките не изпростяват от вчера. Нито от миналата година. Този сложен процес се е случвал години наред, цели десетилетия. Дамите не го правят по собствено желание. Както би казал вечно мърморещият и недоволен от света, в който живее, Карбовски "скапаният живот ги е направил такива". Какво обаче имам предвид като казвам, че нашенките стават все по-простички. Нека погледнем отстрани масовия тип българка.

Тя е чалга

Чалгата отдавна вече не е просто музикален стил. Чалгата е начин на дишане, хранене, ходене до тоалетна и да... колкото и странно да звучи - на мислене. Разбира се, всичко започна от музиката още в края на 80-те и началото на 90-те години. Желанието за свобода с годините лекичко се изроди в блян за свободия, която властва и днес. В момента основните точки, които един "достоен" мъж трябва да покрие, са следните:

  • да има пари, много пари
  • да има хубава кола, без значение дали може да я поддържа
  • да може да обезпечи финансово жената до себе си
  • да има чувство за хумор

Не знам дали осъзнавате, че последното изискване е в списъка сякаш от немай къде. Ми така, де, ясно е, че пичът трябва да има много пари, но ако е пълен темерут, положението би било непоносимо, нали така? Затова той трябва да има чувство за хумор – да се усмихва, когато плаща сметките на жена си, докато мислено я убива за стотен път, с тъп нож, разплисквайки много кръв.

Кога една жена има нужда просто от човек, който да я "поддържа" визуално и финансово, а няма нужда от мъж, с когото да се чувства емоционално и интелектуално завършена? Ще ви дам моя отговор – когато думите "емоция" и "интелект" се намират сред последните страници на житейската книга с приоритети.

Българките обаче не изглеждат прости. Те изглеждат безупречно. Цялата им физическа същност е пипната – от фризираната коса, през слоевете грим, до болезнено високите токове, на които разнасят перфектните си тела. Ако обаче се доближите до тях, дори само за да попитате колко е часът, ще чуете трудно доловимо ехо. Вътрешното ехо, което изпълва съзнанието и главите им.

Тя е все по-вулгарна

У дома, на работа, по улиците, пред камерите. В речта на все повече български жени властва цинизмът. Властва вулгарният език. И това не е просто неприятно последствие от суров начин на живот. По-скоро е изискване за демонстрация на независимост, смелост и положение в живота. Съвременната българка псува, защото може. Не защото е тъжна или ядосана, а защото може да си го позволи. И защото съвременният български мъж ще приеме думите ѝ като нещо съвсем нормално, даже и малко "отракано", защото псувнята през силиконовите устни може и да е леко изфъфлена, но пък си има своя чар.

Най-пресният пример за това е популярно от днес видео, което показва как гаджето на футболиста на Славия Радослав Иванов засипва с обиди и попържни футболиста на ЦСКА Станислав Костов, с чийто гол "червените" победиха отбора от Овча купел. Най-невинният израз на Виктория Желева бе "Ей мършо, ще ти счупя краката!". Разбира се, мацката използва и много други далеч по-цветисти изречения, които обаче ще си спестя в този текст. Физиономията ѝ казваше много. Тя триумфираше, защото бе заобиколена от мъже, но псуваше повече от тях. Защото половината от футболистите я гледаха стреснато, а другата половина - възбудено. И защото тя олицетворява най-точно съвременната българка - безпардонна, силиконова, обикновена жена, с пълни устни и празна глава.

Впрочем образованието на българката вече няма нищо общо. Тя може да завърши право и пак да е най-нелепата победителка в конкурс за красота. Тя може да изучи каквато и да е престижна специалност в чужд университет и пак да е самовлюбена, но бездарна певица. Образованието не е от значение, защото знанията не изграждат мироглед, когато се трупат безцелно.

Не мислете, че съм от онзи тип хора, които обичат винаги да са анти, само и само за да търсят спора и да бъдат опозиция. Просто ме притеснява тенденцията българските жени да стават все по-опростени (в лошия смисъл на думата), докато се мъчат да изглеждат все по-сложни и многопластови. А същевременно многопластовостта да остава единствено по лицата им. Тъжна картинка made in Bulgaria, от която вече почти никой не се впечатлява. Уви.

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ 132
Подреди по: Най-нови | Най-стари

от нощен преследвач | 21.05.2014 | 10:35
132 така си е, това е съвременната българка - безпардонна, силиконова, обикновена жена, с пълни устни и празна глава.
от Sofia Kala | 15.07.2012 | 00:55
от Stanimira Deleva | 15.07.2012 | 00:01
130 Харесва ми как е написана статията, но вече станаха прекалено много такива изказвания, прекалено много за българката като за нещо чуждо - в трето лице. Авторката може би трябва да предложи решение на проблема, а не да се изказва като страничен наблюдател, сякаш е от друга народност и няма нищо общо с проблема. Според мен проблемът ще се реши само ако спрем да гледаме негативното и започнем да обръщаме внимание на стойностните жени. Напишете статия и за тях стига с този силикон и чалга. Има ги!
от Maria Krusteva | 14.07.2012 | 22:41
129 Пълни глупости.Българката е изключителна жена.:-)но, както и в математиката, всеки закон,си има изключения.
от Yoana Dvorianova | 14.07.2012 | 20:30
128 не ми харесва стила ти на писане на места - 3-те качества на мъжа - 1.да има пари, мн пари, 2 - да има кола, 3 - да я обезпечава финансово... чакай, това не е ли едно и също почти. Иначе знаеш добре каква е картинката, все пак си жена. все пак ми харесва. но бъди по дръзка. публиката обича цинизма :)
от Димчо Тодоров | 14.07.2012 | 19:56
127 Хора,изглупяха не само жените, от първите дни на ""перестрийката"" умря културата, умря образованоето.....а вие говорите за глупави жени......или мъже......децата изглупяват.....по принуда......трябва да направим КУЛТУРЕН ПРЕВРАТ!!!.......иначе ще исчезнем.........чалгата ще ни погълне като лондонска мъгла.......тя е навсякъде.......сега четат Христо Калчев.....ако изобщо четат... даже не знаят кой е Вазов, или Достоевски...... или Волтер.....
от дането дането | 14.07.2012 | 19:34
126 na galena pornoto tuk d www.newklip.tk
от дането дането | 14.07.2012 | 19:33
125 na galena pornoto tuk www.newklip.tk
от Меги Н. | 08.05.2012 | 23:04
124 Не е точно така както го мислите ! Чалгата не е проблема на жената !!! Като толкова много ви пречи не я слушайте никой не ви кара на сила !!!
от Hanny Sybotinkova | 08.05.2012 | 23:00
123 А българските мъже винаги са били прости :)
от Lyubomir von-Bogdanoff | 07.05.2012 | 14:11
122 I don't give a fuck!!! За всеки влак си има пътници!!! ;)
от Galya Metodieva | 07.05.2012 | 14:02
121 КОЛКО ЖАЛКО,ЧЕ НАПИСАНОТО ЗА СЬЖАЛЕНИЕ Е САМАТА ИСТИНА!!!!!!!!!!СИНОНИМА ЗА ЖЕНА Е НЕЖНОСТ,УСМИВКА,ТОПЛОТА,ЖЕНСТВЕНОСТ,ГРАЦИЯ,ЕЛЕГАНТНОСТ..........С ДРУГИ ДУМИ-ЖЕНАТА ТРЯБВА ДА Е ПРЕДИ ВСИЧКО Д А М А!!!!!!!!!!!!!!!В "ЕРАТА"НА ЧАЛГАТА,ДАМИ СПРЯХА ДА СЕ РАЖДАТ..........ТО НЕ ЧЕ ИМА И МНОГО КАВАЛЕРИ.........
от Miroslav Vatov | 06.05.2012 | 23:59
120 Отговор на коментар #54 от Boriana Vatchova : Това е твое мнение,и със сигурност не сме с най-красивите и умни жвни на света :)
от Veselin Asenov | 06.05.2012 | 23:55
119 Отговор на коментар #3 от Kostadin Filipov : Вярно е! За съжаление не си представям българина да се наслаждава на класическа музика. От напредналото общество, каквото е бил българският народ в началото на XX в., деградирахме до обикновен селски народ, радващ се на просташка музика. Ако някой не е съгласен, хайде кажете ми, има ли и най-малката вероятност чалгата да се зароди в Австрия? Или в Англия? Франция? Българите сменихме няколко коренно различни политически режима за по-малко от един век. Не жените ще изпростеят, ами и мъжете и сигурно дори рибите в Черно море.
от Stefan Baleev | 06.05.2012 | 23:54
118 Евала за статията, идеално описва 80% от младите!Ето как един стил музика може да се превърне в идеал за поведение, обличане, ценности и манталитет на подрастващото поколение.(не говоря само за жените, а и за мъжката част от него)Мафиотското и баровското държание на мъжете доказват това.Всеки младеж се стреми да има джип, яхта и някой друг милион няма значение как е изкаран, а следователно всяка такава жената търси такъв мъж! Селенията и простотията е на макс.
от Bogdan Hristov | 06.05.2012 | 23:31
117 Поздравявам ви за коментара,картината е 100% вярно нарисувана,беше крайно време някой да каже истината на глас,знаем я всички!!
от Iordan Iordanov | 04.05.2012 | 22:41
116 Много подходяща снимка(за статията),но не съм съгласен с обобщението.А що се отнася за чалгата,дядо ми по същия начин плюеше по битълсите.Хайде не учете хората какво да харесват!
от Yanka Borisova | 03.05.2012 | 09:13
115 xarecva mi zialata ctatia e vcihko eviarno
от Анита Димитрова | 02.05.2012 | 16:35
114 истина обаче масовият мъж българин такава фашкия е станал че не заслужава нищо повече от перхидролена празноглава готвачка и чистачка. а качествените българки чужденците ги взимат защото повечето от западните европейци знаят как да се държат с една жена и да я ценят!
от Анита Димитрова | 02.05.2012 | 16:31
113 Аз пък винаги съм мислела, че жените предлагат това, което мъжете търсят. Самия факт, че искаме или не, ние сме по-слабата половинка на човечеството, ни кара да се нагаждаме. А като става въпрос за мъжете българи, мисля че е редно и за тях да се напише подобна статия щото от тая мешаница на култури на Балканите съвсем са се изпедерастили. Жената шета, работи, гледа децата, а мъжът само работи и раздава шамари - тъжната истина за масовото българското семейство. Кавалерство е непозната дума за господата, за чест съвсем да не говорим. Дамата само се опитва да си поживее и да си попростее преди да се омъжи, че говедото после цял живот ше я мъчи :Д Все пак дори да допуснем, че процесът "изпростяване на българката" не е взаимен, а само по нейна вина, трудно е да се определи къде точно са корените му, но със сигурност не са в чалгата. Този тип музика просто показва наглед какво се случва в обществото, но едва ли го провокира да се случва. И за заключение - българката може и да изпростява, но българина пасти да яде пред нея като родител, като брачна половинка, като духовно развитие, като външен вид и като всичко освен физическа сила
от Diana Shishkova | 02.05.2012 | 15:56
112 Статията е чудесна, но визира само определена "прослойка", ако може да се каже така. Права е Десислава Петкова, че много обичаме да се самооплюваме и да раздаваме акъл, докато в същото време си стоим на четирибуквието и бездействаме - това е целия български народ. Петте века турско иго, което в учебниците по история вече е променено на "присъствие" не може да ни бъде оправдание. На този хал сме защото все търсим месията и всеки нов е Идеалният,който поставяме на пиедестал и при първия гаф го сриваме със земята. Както не можем да слагаме под един знаменател мъжете и да кажем, че са простаци, говеда, свине и не знам още какъв дребен и едър рогат и нерогат добитък, така не можем и да обобщаваме, че българската жена изпростява. Да, примерите, които авторката дава са факт, за съжаление. Но за радост, те не са мнозинство. А дамата, която се оправдаваше с това, че се изисква да бъдем по няколко неща на веднъж - това не е от вчера, не е и от преди пет века, а е от както ние хората сме на тоя свят, на всякъде по света е и така ще е винаги, така че не опира до ориенталската обстановка. И е така защото на практика ние сме емоционално по-стабилният пол. Ние жените сме тези, които понасяме болка и не казваме и гък, ние сме тези, които поемат както своите така и чуждите проблеми, в опит да помогнем. Ние караме настинките на крак, докато по-голяма част от мъжете се тръшват на "смъртен одър" при първото кихване и покачване на темепература(Недай си Боже!)Ние сме опората на мъжа, душеприказчик и кошче за душевни отпадъци. Така че по-добре да пратим на майната им гореописаните кифли и да дадем всичко от себе си поколенията от нас да израстнат с по-добра и по-стабилна ценностна система, за да не наблюдаваме повече подобни зрелищни примери.
от Jivko Stanchev | 02.05.2012 | 15:24
111 Не е само Българската жена!Всички жени се правят на тарикатки,но рано или късно си показват колко са елементарни наистина! (y)
от Анета Попова | 29.04.2012 | 10:14
110 Статията е меко казано тъпа. Защо чалга и българска жена трябва непременно да се слагат в едно изречение? Да, медиите ни заливат с разни кифли Николети, Златки, Алисии... Но не това е българската жена! И ако някой има различни наблюдения, просто трябва да си смени средата...
от Chris Jameson | 28.04.2012 | 22:35
109 Поздравления за статията. Аз бих я написал доста по-жлъчно. Смятам, че проблема идва от малките населени места. Идвайки в големия град лицата е логично да възприемат културата му, а не да налагат ежедневието от което се опитват да избягат. Но уви !? Учейки в университети, работейки ( за "5,40" на месец) в престижни фирми, настанявайки децата си в градските градини и училища тези лица ни "нацапаха" тотално с тяхната гледна точка за ценност. Жалко. Не съм срещал подобна асимилация в друга европейска страна. Жалко, но късно за "ремонт".
от Диана Ангелова | 28.04.2012 | 22:09
108 Тъжно!
от Yana Mishkova | 28.04.2012 | 21:55
107 Отговор на коментар #95 от Яница Тонева : Никой не е казал, че всички българки са такива. Но ако погледнеш новото поколение тийнейджърки(за нещастие са моето поколение и аз прекарвам по цяла седмица сред тях), ще видиш, че повече от половината, много повече, дори не си изглеждат на възрастта, а с 20-30 години по-стари. В момента има отговорни българки, които не се интересуват от разни глупости, но щом поколенията се сменят, те ще намалеят драстично като бройка.
от Stoyan Nenchev | 28.04.2012 | 21:38
106 Отговор на коментар #17 от tatqna ivancheva : никой не казва че всички сте такива, а само че тенденцияте е такава ;)
от Neven Petrov | 28.04.2012 | 21:31
105 ха и изглежда много от тия същите чалгарки са прочели статията ! естествено че акъла не им достигна и се обидиха ! съответно веднага реагираха и като абсолютно прости душици реагираха ! използваха дъъъъъъълги думи само за да не изглеждат ПРОСТИ и почнаха да плюят колкото се може повече ! с което и самите те подтвъждават горе изписаното че - Чалга=ПРОСТОТИЯ ! но моля ви дами не си напрягайте малкото мозъчни клетки ! ще ги травмирате , и тогава хич няма да можете да мислите "ДОРИ И ЗА ПАРИ" което е и единственото нещто за което мислите :)
от Ivan Atanasov | 28.04.2012 | 21:31
104 Страхотна статия. Браво !!!
от Santorini Bg | 28.04.2012 | 21:29
103 Наистина статията е добра.Но не всички българки са такива..
от Neven Petrov | 28.04.2012 | 21:22
102 точно и конкретно по темата ! евала ! според мен чалгата трябва да се забрани със закон , а който я слуша разстрел на място, без съд или присъда!
от лилия пашова | 28.04.2012 | 19:29
101 Но изобщо не е задължително да са "фенки на чалгата" - наричат го "поддържан външен вид". Не смятам, че поддържаната жена носи тонове грим и през ден ходи на фризьор... Но е факт - масово се ходи на лов за споменатия в статията тип мъже, които май нямат нищо против приятелките им да приличат на барби и да се различават само по цвета на косата... Парите въртят света и тези момичета просто са намерили най-подходящата за тях работа...
от лилия пашова | 28.04.2012 | 19:20
100 Статията е страхотна! Не мога да разбера защо някои жени се обиждат от статията и тръгват гузен негонен бяга да се оправдават "не всички жени са такива!" НАПРОТИВ! Не познавам момиче до 30г. (включително и аз самата), което не е с тонове грим, не е вулгарна, може да готви и би могла да възпита добре детето си! На пръсти се броят тези, които покриват всички критерии за истинска жена (или поне това, което се говори, че е било едно време...). Жалко е, но е истина... Най-лошото е, че в днешно време много лесно можем да оправдаем себе си - гримирам се, защото работата ми го изисква; нямам време да готвя - много съм заета; рано ми е за деца - искам да успея първо в кариерата; псувам, защото съм ядосана и т.н. .... Темата е много обширна, ноо тенденцията е една - все по-зле ...
от Цепи Мрака | 28.04.2012 | 18:50
99 hahhahah teq trite sa sestri na krisko!
от Vihra Andreeva | 28.04.2012 | 15:06
98 Отговор на коментар #68 от Lex Constantinne : Напиши тогава ти по-хубава статия. Много ясно, че не са разгледани всички гледни точки - те биха обхванали цяла книга. Такива жени има много и проблемът е именно в това, че се увеличат пагубно бързо!!! За това става въпрос в статията.
от Lyudmila Chukova | 28.04.2012 | 14:26
97 Чалга-културата се появи преди около 15 години. Тогава бях стресната от текстове като този на "Радка-пиратка"...И това стана начин на мислене, на поведение, визия. Надявам се с времето да отмре. А може и да прерастне в нещо по-лошо. Шарен свят.Всеки да намери себе си.
от zlatina lalova | 27.04.2012 | 19:25
96 А ето и най-изпростялата българка- авторката на статията! Да беше измислила нещо за да ни трогне,не само тъпи клишета. Но ако съдим по статията ммдааа... някои българки определено са изпростяли доста!
от Яница Тонева | 27.04.2012 | 18:05
95 Статия на тъпа,злобна жена.Не знам какво й харесвате,не виждам нищо вярно.Народът не е Златка,Николета или тризначките.Навсякъде си има известни хора,те си ходят с богатите.Те си отговарят за себе си. А голяма част от българките когато се разведат сами отглеждат децата си,а не би трябвало,защото и бащата е длъжен да го прави,но не иска.Над 90%от жените работят и не могат да стоят само на заплатите на мъжете си.Насилие над жената,което не се наказва с закон виждаме в нашето общество,което не се наказва така както в Скандинавието и САЩ.И в тази светлина,защо не напишете статия против българския мъж? Може би се страхувате да не ви бият,затова нападате женките.Не мога да разбера,какво я подкрепяте,тази жена напада 3млн.население.А всъщност мъжът харесва развратните жени,а свестните тъпче,така,че не се съжалявайте.Факта,че я подкрепяте показва, че не сте си променили отношението от 19век.
от grani4arkata az | 26.04.2012 | 15:25
94 Не харесвам чалга, но съм против мнението, че българката е проста. Може би Вие (вие) общувате с прости жени.
от Svetla N. | 23.04.2012 | 19:48
93 Отговор на коментар #2 от Kostadin Filipov : Не е работата в тризначките-проблемът е масов!Повсеместно се шири простотията,затова младите хора се страхуват да се задомят!Между другото колко са богатите мъже при положение,че жените са повече,а бедността е убийствена!!
от Boriana Pesheva | 23.04.2012 | 13:12
92 Отговор на коментар #60 от Lilyana Мihailova : Tова се толерира от медиите понеже това се слуша и гледа За съжеление обществото е такова в голямата си част т.е.изпростяло
от Ani Nedelcheva | 22.04.2012 | 22:21
91 Снимката е точно на мястото си!
от Chocho Enchev | 22.04.2012 | 22:19
90 Чалгата у нас отдавна не е само музикален стил. Тя за съжаление е начин на живот за много хора. Бих я нарекъл „безнравствен елементаризъм“. Чалга си имаме в политиката, в медиите, в спорта, в културата дори. Тя е социален феномен, който е проявление на стойности и модели за подражание в обществото ни, които всички ние толерираме с действия или бездействия. За мен чалгата е осъзнат стремеж към по-малкото съпротивление, който се характеризира с късогледство и тесногръдие, пропити от нисък стандарт и липса на воля.Тя е преднамерено движение по течението към езерото наречено „зона на комфорт“ . Чалга е да станеш депутат и да не се изкажеш нито веднъж или само няколко пъти от трибуната на властта за цели четири години. Чалга е да пушиш с гостите си в тесния хол и около вас да подскачат децата ви. Поведението на висшата клира (от клир и клика) в Българската Православна Църква е откровена чалга. Чалга е да не даваш заплати, а да возиш не-жена си в неизплатения си джип пред очите на служителите си. Когато работното време е от 10 ч., а ти да пушиш и пиеш кафе до 10.20 ч., докато клиентите чакат- също е чалга. Чалга е многократно да допускаш да се пише или говори в национална медия с изключително груби и очевидни грешки. Да пишеш на латиница и буквата "ч" да заменяш с четворка, е не напоследно място правописна чалга. Е, ако това е така, колко от нас не са в чалгата? И не е ли чалга също, когато започнеМЕ да се подиграваме пишейки с четворки на по-елементарните наши съграждани, които вдигат ръце на всяка по-силна музика. На тях поне им е весело…
от Chocho Enchev | 22.04.2012 | 22:16
89 Чалгата у нас отдавна не е само музикален стил. Тя за съжаление е начин на живот за много хора. Бих я нарекъл „безнравствен елементаризъм“. Чалга си имаме в политиката, в медиите, в спорта, в културата дори. Тя е социален феномен, който е проявление на стойности и модели за подражание в обществото ни, които всички ние толерираме с действия или бездействия. За мен чалгата е осъзнат стремеж към по-малкото съпротивление, който се характеризира с късогледство и тесногръдие, пропити от нисък стандарт и липса на воля.Тя е преднамерено движение по течението към езерото наречено „зона на комфорт“ . Чалга е да станеш депутат и да не се изкажеш нито веднъж или само няколко пъти от трибуната на властта за цели четири години. Чалга е да пушиш с гостите си в тесния хол и около вас да подскачат децата ви. Поведението на висшата клира (от клир и клика) в Българската Православна Църква е откровена чалга. Чалга е да не даваш заплати, а да возиш не-жена си в неизплатения си джип пред очите на служителите си. Когато работното време е от 10 ч., а ти да пушиш и пиеш кафе до 10.20 ч., докато клиентите чакат- също е чалга. Чалга е многократно да допускаш да се пише или говори в национална медия с изключително груби и очевидни грешки. Да пишеш на латиница и буквата "ч" да заменяш с четворка, е не напоследно място правописна чалга. Е, ако това е така, колко от нас не са в чалгата? И не е ли чалга също, когато започнеМЕ да се подиграваме пишейки с четворки на по-елементарните наши съграждани, които вдигат ръце на всяка по-силна музика. На тях поне им е весело…
от Mariya Stoyanova | 22.04.2012 | 20:59
88 'И защото тя олицетворява най-точно съвременната българка - безпардонна, силиконова, обикновена жена, с пълни устни и празна глава.' Съжалявам, но не мога да се съглася. Фактът, че статията покрива само една определена част от българските жени, не дава право да се правят заключения, които обхващат всички жени в България. Всъщност, намирам статията за дълбоко обидна, невярна и изключително песимистична.
от Elena Machkovska | 22.04.2012 | 20:06
87 Да, вярно е написаното...Поздравления! Чалга в писането, чалга в говоренето, чалга в социалните мрежи,къде ли не...А в телевизиите какво виждаме, пак този тип жени, обект на статията...
от Miroslava Ivanova | 22.04.2012 | 19:22
86 ... Нямам думи...това със сигурност е валидно, за жените, визирани в статията, но ти къде си, с какви жени контактуваш, че наблюденията ти свършват дотук...замисли се и обърни внимание на истинските жени..и мъже, разбира се - все достойни хора, за които си струва да се пише..
от Krassimir Krastev | 22.04.2012 | 18:19
85 Поздравления за Неда Ковачева, за хубавата статия и недвусмислената илюстрация. Размахът на българската "чалгизация" едва ли може да се оправдае само с това, че западната ни съседка е "Меката и Медината" на жанра, нито с обобщения от рода на: "по цял свят има прости мъже и жени" и "защо ние българите винаги се самосъжаляваме и оплюваме"? Самокритичността на българина е една от най-добрите му черти; достатъчно е да си спомним за "Щастливеца". Никъде в статията не се споменава, че всички български жени са "чалгаджийки" и че тези с достойнство, добродетели, възпитание и култура са на привършване. В такъв анализ няма място за апологетика на клишета от типа на "майка", "съпруга", "любима", "общественичка" и т.н., защото иначе щяхме да четем поредния осмомартенски панегирик. Вместо да се обиждаме от истината, време е всеки от нас да се запита точно по какъв начин допринася за насърчаването на този срамен парад на скудоумието и нихилизма. Искрени благодарности на Ковачева и редакцията в случая! Надявам се да не е така изолиран занапред:)
от Kremena Petkova | 22.04.2012 | 18:13
84 Твърде много обобщения!Признавам, че и аз се възмущавам от еднаквите перхидролено-силиконови киборги, които "хващат окото" на съответстващата им комплексарска мъжка половина от българското общество.И едновременно с това твърдя, че общувам с изключително ценни личности-жени и мъже, които са умни, духовни и чувствителни хора-българи!Май е време да се съсредоточим точно върху тези хора, за да отмине модата на златкоподобните, за да се вдъхновяват повече хора от ценното и красивото в живота.
от Бруно Марс | 22.04.2012 | 17:04
83 Много вярно е това а най-тъжното е, че няма тенденция да се оправи поне още едно две поколения защото точно тези, които описвате тепърва ще създават поколение и ще се множат със също толкова интелектуално надарени мъже със също толкова изградена ценностна система.
от Krassimir Krastev | 22.04.2012 | 16:51
82 Отговор на коментар #75 от Veselusha Slusha : Чалгата е начин на дишане, хранене, ходене до тоалетна и да... колкото и странно да звучи - на мислене... и писане на "маймуница"(в което пък няма нищо странно,защото чалгата само така може да се "изрази" - на "шльокавица"):)))
от Galina Aleksandrova | 22.04.2012 | 16:28
81 Отговор на коментар #68 от Lex Constantinne : Защото става все по-трудно да се отличи това, което вие наричате "малка общност" от нормалните хора. Тази "малка" общност става все по-голяма.
от Galina Aleksandrova | 22.04.2012 | 16:17
80 Отговор на коментар #37 от Desislava Petkova : Не си разбрала идеята на статията.
от Dimitar Dinev | 22.04.2012 | 15:10
79 Определно добра статия, която обаче от своя страна не носи никаква информация. Ситуацията определено е точно такава, но само по себе си съдържанието на статията ни поднася факти от сорта "Обама е негър", "Цар Киро е циганин" или "Бойко Борисов е мафиот". Представяне на факти, без да се търси в дълбочина как се е стигнало до там - освен няколко примера. Чалгата не е определящия фактор, а една от няколкото причини. Също така е повърхностно да мислим, че чалгата сама по себе си е "начин на живот". Не!.. Тя по-скоро е производно от ориенталското, което е засадено в ДНК-то ни, премесено с жаждата за свободИЯ, демонстрацията на тотален непукизъм, издигането в култ на фалша и кича, както и бедността, която дефакто е родителя на по-горе изброените "качества". Отдавна моралните ценности са се превърнали в материални и ако не си съгласен с това си "прошляк", "боклук" или "метъл". Преди известно време мой познат дойде на приятелска среща с "надуваема кукла" - както аз наричам този тип "жени" в заведение където се слушаше някаква (според мен) лигава музика. Коментарът на приятелката му беше, че това някакво заведение пълно с "метАлисти" и гнусна метъл музика... Определено нямаше нито такава музика нито "метАлисти" (няколко от групите, които разпознах бяха Депеш Мод, Ю2 и Ролинг Стоунс.. От време на време прозвучаваше някакъв вид електронна музика, но съм си поставял за задача да разбера каква точно друга музика звучеше, но странно защо аз метъл не чух.) За щастие това беше първата и последна среща с надуваемата кака и моя познат, която в средата на разговора ни демонстративно напусна заведението. Явно и беше прекалено скучно да слуша "метъл" и разговори от които не вдяваше нищо (работни дискусии където не се говореше в "цифри"). Та... Статията е добра, но тя просто излага факти, които са ни до болка познати без да се търси задълбочено определящия фактор. Може да се каже много лесно, с една мъдрост от древен Рим, която гласи "бедността е най-големия порок".
от Иван Христов | 22.04.2012 | 14:04
78 Не!!! Крайно не съм съгласен!!! За най-малък пример ще дам, как се бяхме събрали на едно кафе 6 човека (4 мацки от които). Мацките започнаха да коментират мъжката аудитория (не в момента наличната, а по принцип) и едната девойка каза "Охо той е свестен тоя - пие, пуши и кара хубава кола!!!" Какво и трябва повече на жената ми кажете, някой който да ходи на работа, да изкарва пари, който да се грижи за нея...? Не е ли по-добре да се хвани с някой пияница, който да я спуква от бой като се прибере от запой и който пръска всички пари от семейния бюджет по алкохол и цигари!!!??? Ай стига сте се излагали пък и вие!!!
от asd wte | 22.04.2012 | 13:53
77 Уви е вярно. Не малко време съм прекарал в чужбина и за жалост това е в световен мащаб. Разлика между нашенските чалга богини и Дженифър Лопез не намирам. Още по-лошото, е че това не са само жените. Далеч не одобрявам критериите на жените за мъж, но според мен поне е в пъти по-зле един мъж да се съгласи със подобна ситуация. За образованието-като цяло мисля, че в наши дни то е изгубило значението си. Всеки цървул и всяка кифла са висшисти. И естествено всички са шефове, което и обяснява ситуацията по света. Една диплома не те прави нито икономист, нито адвокат, нито лекар, нито програмист, също както едно картонче не те прави шофьор. Преди известно време бях на разходка в центъра на София и станах свидетел на следното: Мъж на около 30 в добра физическа форма, облечен добре по всеобщото виждане, разговаряше с други двама. Чух изречението "Аз от 7-ми клас книга не съм хващал". Всяка барманка трябва да е с мерцедес, всеки охранител трябва да е с манекенка(дръжте си ги не ги искаме). Уви в крайна сметка всичко зависи от тях. Докато хора като Слави Трифонов и Преслава са идеала за личност и визия-друго няма да видим. И пак се връщаме-защо всяка кифла и всяко неграмотно футболистче трябва да се разхождат с телефони по 1000 и 2-300 лева. За да си четат важните e-mail-и? Дам оправдава се /*сарказъм*/. Трябва, да си с костюм и кожени обувки за да те вземат "на сериозно". Не благодаря.
от Veneta Mineva | 22.04.2012 | 13:47
76 Браво! Добра статия и много грамотно написана, което все по-рядко се случва. Уви...
от Veselusha Slusha | 22.04.2012 | 13:37
75 Отговор на коментар #74 от Hristina Petrova : Най-учтиво ни молят да пишем коментарите си на кирилица. На вас трудно ли ви е да я използвате?
от Hristina Petrova | 22.04.2012 | 13:24
74 tova che ima tupi jeni e taka , no ne slagaite vsi4ki pod obsht znamenatel . ima i dosta dostoini bulgarki ,koito ne se interesyvat samo ot 4alga , sex i pari .a i muzikata ne opredelq yma na daden chovek .!!!
от tsvetelina valentinova | 22.04.2012 | 13:00
73 не мисля, че чалгата като тип музика е чак толкова в корените на наистина трагичната тенденция за изпростяване на българките... има мн песни с мн смислено съдържание... (в рап песните може да се чуят мн по вулгарни текстове)по- скоро е в това, което се вижда в клиповете... изпълнителките са твърде разголени и наистина мн напудрени... нищо естествено:( хубаво е да се поддържа човек, но да не прекалява, превръщайки се в клоун или клоунинг на някого! нека запазим по дяволите уникалното в себе си! за образованието днес на българката нямам думи...факт е- за една голяма част от тях то е мн под критичното ниво... добър замисъл има статията като цяло...разбира се има мн други оказващи влияние фактори... дано да накара женския пол да се замисли над написаното!
от Ivan Georgiev | 22.04.2012 | 12:47
72 Евалата описваж точно това което наистина се случва в милата ни родина! Кухи лейки с много грим по селските мутри.
от Петя Миланова | 22.04.2012 | 12:43
71 Докато се подражава на така наречените фолк изпълнителки такива ще са маса от българските жени. Колкото до вулгарното отношение според мен се дължи на това, че всеки иска да подражава на някой, който е в обкръжението, познат, приятел, защото той/тя са интересни, когато псуват и хората се смеят в компанията им и така трябва да се държим и ние. Да, всеки се е изпускал с някоя и друга псувня, но когато това стане навик и то от устата на една жена си е меко казано отвращаващо. И нещо за образованието - то не прави човека по-интелигентен, защото когато нямаш речник и 5 висши да имаш все тая............
от Funny Bunny | 22.04.2012 | 12:42
70 чудесна статия! държа само да конкретизирам, че тук може би става въпрос за мнозинството българки, които идват от село, защото хората родени в по-голям град емигрират масово в чужбина. подобен пример за "чалга" визия са всички селянки, които нямат особени заложби, но са готови да се продадат, само за да живеят в София и да ходят по моловете. като липсва средна класа в България и като постоянно по вестниците пише кой каква вила си е купил е нормално и манталитетът на хората да се промени.
от Mariana Nikolova | 22.04.2012 | 12:31
69 Даа,за съжаление сложни и многопластови са само прическите им с много обем и дебелия слой грим.
от Lex Constantinne | 22.04.2012 | 12:18
68 Ако мислите, че нечия футболна съпруга олицетворява българката, мисля, че много сте се объркали и явно скоро не сте били в интелигентна компания. Смятам, че статията не е изчерпателна, въпросът не е разгледан от всички възможни гледни точки. Напротив - тя цели да провокира злоба и да насочи вниманието на читателя само е една единствена миниатюрна сфера. В България има много амбициозни, красиви, умни и талантливи жени. Има и кифли - да, но защо трябва да пишем статии за тях и защо да ги слагаме като емблема на всички останали.
от Мег Вълчева | 22.04.2012 | 12:11
от Мег Вълчева | 22.04.2012 | 12:03
66 "Кога една жена има нужда просто от човек, който да я "поддържа" визуално и финансово, а няма нужда от мъж, с когото да се чувства емоционално и интелектуално завършена? Ще ви дам моя отговор – когато думите "емоция" и "интелект" се намират сред последните страници на житейската книга с приоритети." Наистина грозно и жалко! Много пъти съм се чудела защо на една българка и е нужен мъж с много пари, който да и плаща сметките, вместо тя да се грижи за себе си и по този начин да се чувства до ЕДНА степен независима ..
от Vasil Nikolov | 22.04.2012 | 11:59
65 Отговор на коментар #54 от Boriana Vatchova : "...майка,съпруга,домакиня, както и домашна прислужница" Ти си всичко това или говориш за преди 40 години? Извинявай, но ако няма да е майка, то тогава кой? Защото и това не иска съвременната жена, че фигурата ще си развали :D Описаните от теб неща, които жената прави е 1:10 000, че и повече, което си е характерно и за чужди страни ;) Никой не те е прунидил да правиш каквото и да било, но ревеш. Защо не идеш в някоя от арабските страни или Турция, особено кюрдската част? Нали тука те принуждават, налагат ти и те изнудват? Там ще те гледат, както в представите ти, приказка, писано яйце...
от Мег Вълчева | 22.04.2012 | 11:56
64 "Кога една жена има нужда просто от човек, който да я "поддържа" визуално и финансово, а няма нужда от мъж, с когото да се чувства емоционално и интелектуално завършена? Ще ви дам моя отговор – когато думите "емоция" и "интелект" се намират сред последните страници на житейската книга с приоритети." Вярно за ЖАЛОСТ ... И НАИСТИНА съм се чудела защо за една българка е по-добре да има до себе си мъж с пари, вместо тя самата да направи така, че да си ги осигурява сама и да бъде до ЕДНА степен .. независима ...
от Vasil Nikolov | 22.04.2012 | 11:46
63 Истина! Грозна е, но е истина :)
от Валентин Маринов | 22.04.2012 | 11:46
62 Това е една неповторима и тъжна истина.
от Vasil Nikolov | 22.04.2012 | 11:45
61 Истина!
от Lilyana Мihailova | 22.04.2012 | 11:45
60 Ами да сте прочели в интернет написано нещо за постиженията на някоя умна жена? НЯМА! Пише се за златки , николети и разни други кифли и момичетата си мислят , че такива трябва да бъдат , за да живеят добре и да са щастливи, известни....
от Lilyana Мihailova | 22.04.2012 | 11:41
59 .
от Ани Солакова | 22.04.2012 | 10:50
58 Отговор на коментар #55 от Стаси Стоянова : Не така си е наистина мисля,че всяка нормална жена т'ва го забелязва и адски се дразни не си само ти жалко наистина!!!
от Ани Солакова | 22.04.2012 | 10:48
57 Така си е мисля,че станаха прекалено много кифли във Б-я всичко т'ва идва от Поп Фолк певиците със тяхното държание,3/4 пласта грим по лицата въобще начинът им на обличане и ако повечето от момичетата от подрастващото поколение продължават да им подражават по този начин наистина 99% от Българките ще са прости и евтини за съжаление!!!
от Ани Солакова | 22.04.2012 | 10:45
56 Авторката много добре се е справила със статията мисля,че една Българка не бива да изпростява разбира се всеки човек е различен,ама все пак кифлите във Б-я станаха прекалено много днешното подрастващо поколение не спира да им подражава особено на фолкпевиците от тях и идва и всичко начинът и на обличане,Натруфеният грим по лицата държанието и като цяло и въобще аз не мога да повярвам,че живеем във такава безкрупулна държава и въобще безлична жалко много жалко
от Стаси Стоянова | 22.04.2012 | 10:27
55 Ето! Най- накрая някой да признае, че не само българските мъже изпростяват! Жените също сме прости. Статията е страхотна. Покрила е всичко, което представлява обществото на високи токчета в днешно време, за най- голямо съжаление. Чалга културата завладява всичко напоследък, а най- жалкото е, че българските "дами" не виждат всъщност какви пародии са на една истинска жена. Поне по мое мнение.
от Boriana Vatchova | 22.04.2012 | 10:16
54 Който се чувства ПРОСТАК,моля да не слагва всички български жени под общ знаменател! Като цяло българката е принудена да живее в една ориенталска среда,с патриархални традиции,да бъде едновременно и майка,съпруга,домакиня, както и домашна прислужница.Но за разлика от всички други жени по света,българката е винаги усмихната,приветлива,винаги е съпричастна както за семейството си,така и за професионалните отговорности,които е поела. Въпреки трудностите, които я съпътстват,тя изглежда перфектно в сравнение с останалите жени по света.
от Filip Manov | 22.04.2012 | 10:08
53 Всичко е въпрос на време. България е била по турско робство цели 5 века. През тези 5 века не е творял не е създавал не е смеел да се развива това е тъмният период от българската история . Ето защо съм на мнение че тенденцията която наблюдаваме от края на игото до сега - пълната загуба на каквито и да е идеали е тенденция която бавно но сигурно почва да затихва. Докато Вие, Неда, седите пред своя компютър и пишете неща с цел да оплюете българският нежен пол аз ви предлагам да направите неща които биха били приети от обществото с интерес и да дадете идеи и съвети за оскоряване процеса за премахването на чалгизацията на обществото.. Проблема на българинът днешно време е че може само да плюе да се подиграва но не и да твори.
от Mila Simonova | 22.04.2012 | 02:18
52 Вечно вкиснатите физиономии на лиглите-кифли като че ли дразнят най-много... кой мъж ше си вземе и ше се кефи на такава жена, която във физиомутрата е като вкисната зелка. Права е "опозицията", че не всички БГ жени са като гореописаните... ала малка беля ли са и гореописаните, някакъв смахнат, шутовски и противоестествен на женствеността и на женското достойнство модел, който се самовъзпроизвежда и моделира част от тепърва подрастващите. Част, но не пренебрежимо малка. А освен вкисната и изпростяла, младата БГ жена от гореописания тип е и печално неграмотна, някой ден, като изпадне на бунището заради по-свежата конкуренция просто не я виждам какво ще работи... продавачка или "асистентка в бутик" на битака. И вече ще е с вкисната физиономия по житейски причини, а не само за фасон.
от Стефан Тутеков | 21.04.2012 | 20:01
51 Мдааа , точна статия описваща голяма част от "популярните " в момента жени. Радвам се че все още има и от онези, които не са такива , но да не ви казвам колко свещ може да изхабите докато ги откриете. Умните тук не останаха особенно много, а възпитаните също. По лошото е че виждам, че и навън сме почнали да експортираме простотия в женски дрехи (защото с мъжката част сме винаги напред от години). Тъжно не тъжно , факт. То като направиш забележка на такива дето си хвърлят фаса по улите и от колите , те гледат ТЕ възмутено тип "къф си ти бе , че ми кажеш де да си фърлям фасо". Браво на някои западни "приятели" успяха да сринат висчко в БГ и хубавото и лошото, но да не забравяме , сега лошото е на мода , така че дръжте се ! Vuzmuten Grajdanin
от Alena Bukva | 21.04.2012 | 16:33
50 Отговор на коментар #35 от Georgi Hristov : даи именно те почернят името на хубавата и добра българка, която за съжаление няма никакво самочувствие май напоследък
от Alena Bukva | 21.04.2012 | 16:31
от Alena Bukva | 21.04.2012 | 16:31
48 Мисля, че члагаризацията е прекалено раздута, но със сигурност жените последователки на това "движение" НЕ СА чак толкова много. Честно казано повече се пише за тях и се говори, раздува се изкуствено и се надува балон в тази сфера, отколкото наистина да има толкова много такива жени. Съвременната българка, тя истинската жена, не изпростява, напротив - просто не иска да се обажда и да бъда част от това гнусно мини общество, дори не иска да го коментира, защото е под достойнството й и е загуба на безценното й време. За това не съм съгласна с авторката. Ако тя е заобиколена от такива жени, бързо да се преориентира, защото истинските и умни дами са наиситна много у нас, но не обичат да се показват и перчат.
от Alena Bukva | 21.04.2012 | 16:28
47 Отговор на коментар #41 от manuela penkova : Точно така! :) Мисля, че по-скоро трябва да се пише за тези редки екземпляри, отколкото за тази паплач! За да се толерира и "рекламира" по-качественото, а не да се прави безплатен пр на боклука?!
от loshoto momche | 21.04.2012 | 15:59
46 изпростяха девойките
от Velislav Zdravkov | 21.04.2012 | 15:45
45 тези трите като ги видя и ме избухва на смях :Д
от cherveniqt domat | 21.04.2012 | 15:37
44 обаче много подходяща снимка са сложили за статията :Д
от Silviia Stefanova | 21.04.2012 | 15:13
43 ...когато заговорихме за свобода на словото,за демокрация някой трябваше да се сети,да пуснат в употреба повече тълковни речници.Аман от моралисти и репресирани!!!
от golemiqt korem | 21.04.2012 | 15:13
42 абе има нещо вярно :Д
от manuela penkova | 21.04.2012 | 13:40
41 ало,макар и рядко,останахме и такива,за които не се споменава във статията!истински жени!
от Тарантула Тарантулска | 21.04.2012 | 13:37
40 Е вярно е, че българките се превръщат в отпадъци, но мъжете толерират и харесват точно такива жени. Дай им на мъжете к*рви и кучки, само след тях ще тичат, а свестните жени мачкат и правят на нищо. Щом мъжете могат да са вулгарни селяндури, които мислят, че светът се върти около миризливите им гениталии не е чудно, че са се завъдили толкова много женски индивиди със същите характеристики. Ами те просто взаимно се допълват, докато малкото останали качествени хора, били те мъже или жени, просто изчезват недооценени. Като няма морал, съвест и добродетели на почит в едно общество, а само мутри, селяндури и шаврантии, е логично то да запада.
от Andrei Stoichev | 21.04.2012 | 13:34
39 Отговор на коментар #37 от Desislava Petkova : Остави хората да хейтват.... явно това ги забавлява!
от Simo Ludiq | 21.04.2012 | 13:31
38 Особено тези трите девойки!
от Desislava Petkova | 21.04.2012 | 13:15
37 Мисля, че вече статийки относно "Чалгата ни е виновна за всичко" и " Колко е зле българския народ" стават твърде банални.Да, има наистина и прости жени,и прости мъже, но това не е само в България, има ги навсякъде по света. Тъпо е да се абсолютизира и да се раздъвква отново и отново вечната тема - "колко е зле днешната младеж".Има много интелигентни млади хора, с вкус, стил, акъл и т.н. Много ми е странно защо повечето българи изпитват такава наслада да оплюят всичко родно и умират от кеф да раздъвкват отново и отново колко е зле България, колко са прости хората и колко ни е гадно. Оправете си първо собственото мислене, научете си да обичате родината си и да уважавате чуждото мнение, пък тогава коментирайте каквото и да е.С хейтърство нищо няма да постигнете :)
от Georgi Hristov | 21.04.2012 | 13:15
от Georgi Hristov | 21.04.2012 | 13:14
35 Много мацки чалга тип се навъдиха.
от Деница Динева | 21.04.2012 | 13:13
34 Да,обаче въпросните момичета не го осъзнават това,защото те имат други далеч "по - стойностни" ценности,както и начин на мислене.Имат определени виждания за живота,"мироглед" и т.н.Така че,каквото и да се изпише по този повод,те няма да обърнат кой - знае какво внимание.Но и за какво?Нали на тях им е добре,когато имат до себе си,човек с кинти,хубава кола,къща,вила,хотелче и т.н. :) Със здраве! :)
от Kichka Todorova | 21.04.2012 | 12:10
33 Za sajalenie vsi4ko e vqrno!Postoqnno se sblaskvam s opisanite predstavitelki na nejniq pol ot vsqkakva vazrast i po mladi i po star6i i mi se iska van6niqt vid i intelekta na balgarkata da sa na edno ravni6te!
от dean donov | 21.04.2012 | 11:52
32 Трябва да си признаем, че всички изпростяха....ти с тая мазна , долна , тъпа чалга как няма....хората са супер зле вече.
от kaspar duhche | 21.04.2012 | 11:44
31 Отговор на коментар #30 от mihail mihalev : Ми то това е целта като цяло.
от mihail mihalev | 21.04.2012 | 11:42
30 То не само жените, но и целият ни народ изпростява.
от Kostadin Filipov | 21.04.2012 | 11:33
29 Отговор на коментар #10 от Angela Ivanova : И какво са се хилнали тия тризначки като некви зелки братче!
от Kostadin Filipov | 21.04.2012 | 11:31
28 Отговор на коментар #16 от Kostadin Nikolov : Само снимката да сменят - тия тризначки не мога да ги гледам :)
от Kostadin Filipov | 21.04.2012 | 11:29
27 Тези трите маймуни, какво сте ги изтъписали тука? Я влизайте в клетката веднага!
от Лудия Кетчуп | 21.04.2012 | 11:27
26 Отговор на коментар #22 от petko petrov : За съжаление е така!
от tazmaniiskiq dqvol | 21.04.2012 | 11:22
25 Много подходяща снимка сте избрали :Д
от Krum Palov | 21.04.2012 | 11:21
24 Тези кифли на снимката са страхотен пример!
от Petur Marinov | 21.04.2012 | 11:20
23 Жраво, мацка! Къртиш!
от petko petrov | 21.04.2012 | 11:19
22 Ми то с тази чалга как няма :(
от Hari Bohosyan | 21.04.2012 | 11:15
21 Отговор на коментар #20 от Viktor Qnchev : хахахха, ако знаеха щеше да има шоу!
от Viktor Qnchev | 21.04.2012 | 11:12
20 Тези тричките знаят ли къде сте ги изтипосали?!
от Beliq Zub | 21.04.2012 | 11:04
19 Отговор на коментар #17 от tatqna ivancheva : Тя говори само за някои!
от Весела Николова | 21.04.2012 | 10:47
18 Отговор на коментар #14 от naiden petrov : Най - добрия възможен избор!
от tatqna ivancheva | 21.04.2012 | 10:29
17 моля,моля,стига глупости,я се стегнете малко,не всички сме такива
от Kostadin Nikolov | 21.04.2012 | 10:20
16 страхотна статия,много ми хареса!
от Емилия Христова | 21.04.2012 | 10:15
15 ТАКАВА Е ИСТИНАТА ЗА СЪЖАЛЕНИЕ КОЛКОТО И ДА НЕ НИ ХАРЕСВА Е ФАКТ
от naiden petrov | 21.04.2012 | 10:09
14 снимката е чудесна за статията
от Nadeto Traykova | 21.04.2012 | 10:05
13 Няма да оправдавам никого,в крайна сметка всичко е въпрос на избор в тоя живот (представете си, дори и в България),но.. Средностатистическото женско същество днес в житие и битие българско, просто е на режим Copy - Paste! Да, чалгата е всеобединяващия фактор за вся и всьо,но все пак.. Тъжно ми е да гледам 15 - годишни пикли с "задълбочените си прозрения" относно живота,любовта и "завистта на околните". Всички научиха думата "комплексар" и я използват ни в клин,ни в ръкав а си позволиш да не им харесаш нещо ! Леле Боже!! Образование? Възпитание? Ценности? Ко риечи? Ха,е няма как да стане - в общество на глупаците, царува именно глупостта - и колкото си по-тъп,толкова повече вървиш! Парадокса на БГ - в 21-ви век, 1-ви по простащина !
от Марияна Найденова | 21.04.2012 | 10:04
12 Много хубава и вярна статия.Не мисля,че има какво още да се коментира,авторката е представила нещата такива каквито са и ми се струва,че ако се говори повече по темата и се изразява мнение,а също така се наблегне на възпитанието на нашите деца,може би нещата след време няма да изглеждат така(да се надяваме)!!!
от Hristina Kirilova | 21.04.2012 | 09:51
11 съгласна съм ,но това едно поколение ,което е израснало в такава среда ,без респект и уважение ,без ценностна система , и това не се отнася само за жените ,хората стават все по агресивни и лудо сърбат алкохол ...все повече срещам и деца със същото държание...което е много жалко....работата ми е такава ,че работя с хора , и когато си по любезен -едва ли не си флиртаджийка ....
от Angela Ivanova | 21.04.2012 | 09:27
10 Има такава тенденция наистина, дано не обхване всички жени, все още се срещат добри и интелигентни мацки, чиято ценностна система не е деградирала, но дано и тях да не ги обхване манията за пари и да изпростеят и те.
от Daniela Ivanova | 21.04.2012 | 08:59
9 Съгласна съм, че има такива жени, аз лично се сблъсках с една такава, която ми отправяше псувни и заплахи във фейса, но не мога да кажа, че всички са едно, може да са мнозинство, но все още не са превзели цялата нация на нежния пол и надявам се това да не се случи и за в бъдеще.
от Мария Дамянова | 21.04.2012 | 00:56
8 Хубава статия! Но определено такъв тип жени са малък процент в България, тъй като непрестанно се пише и говори за "златките" хората си създават мнението, че те са мнозинство. Последните години се въртят едни и същи лица !!! А мъжете изобщо да не ги оплакваме, те много добре знаят такъв "тип" жени кои места посещават особено във Варна и София /това е все едно да не знаеш къде има проститутки/. Никакви лоши чувства нямам към такива жени, но поколението, което те ще възпитават няма да е по различно от тях самите.
от Radostina Aleksandrova | 20.04.2012 | 20:57
7 много съжалявам, но статията е точно толкова съдържателна, колкото и темата , на която е !!!
от защо защо | 20.04.2012 | 20:51
6 Хм...ами живи и здрави да сме си, пък...каквото гънка покаже:))
от Kostadin Filipov | 20.04.2012 | 19:37
5 Снимката гледай - за статията не мисли! :)))
от Росен Костов | 20.04.2012 | 19:35
4 Снимката е много добре подбрана, а статията е вярна.
от Kostadin Filipov | 20.04.2012 | 19:05
3 Отговор на коментар #1 от Ани Дойнова : Чалгата е най-отвратителното нещо, което се е случвало на българското общество от началото на демокрацията...
от Kostadin Filipov | 20.04.2012 | 19:03
2 Хубаво сте ги изтъписали тия тризначки - Вяра, Надежда и Любов!
от Ани Дойнова | 20.04.2012 | 18:51
1 Много хубава статия, страхотно е написана! И всичко е точно изразено, без следа от злоба и избиване на комплекси, без леки, злобни коментарчета от страна на авторката (защото никой не обича жени избивайки комплекси с писанията си !). И всичко е истина - всеки ден слушам псувните на гореописания тип девойки. Страшно грозно, чак мен ме хваща срам от тях. И никой свестен, уважаващ себе си мъж не би приел да слуша такива грозни изрази от жената до себе си. И няма и да му хареса, когато целуне тази жена да отнесе по себе си и един от трите пласта фон дьо тен наплескан по нея. Отново поздрави за статията!
НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ
Резултати | Архив
  • inews
  • fitwell
  • jenite
  • sporta