За да сте социален, трябва да сте информиран

03.03.2019, 16:00

Инстаграм тенденции, които ще поддържат профила ви релевантен през 2018 г.

   
 
За да сте социален, трябва да сте информиран

През септември 2017 г. Instagram обяви, че е достигнал над 800 милиона ежемесечно активни потребитeли и 500 милиона ежедневно активни потребители, които се очаква да нараснат до 1 милиард по някое време през 2018-а. С такава динамична активност и с подобен наплив от Insta-ентусиасти, важно е да знаете какви са най-новите трендове, така че да поддържате профила си интересен и посещаем.

 

  1. Историите или т.нар. "сторита" (stories).

    Вдъхновени от Snapchat, умовете зад Instagram пуснаха през 2016 г. т.нар. "сторита", които представляват публикувани снимки и/или видеоклипове, чиято трайност e до 24 часа, освен ако не ги изтрието по-рано. "Сторитата" са идеалната възможност да покажете на всеки, който има достъп до профила ви, как протича един ден от вашия живот.

     

  2. Включете се на "на живо".

    Клипчетата "на живо" са един чудесен начин за комуникация с вашите последователи, доколкото хората ще могат да коментират в реално време. Подобна интерактивност може да се превърне в платформа за поддържане на интереса към личността или бизнеса ви чрез сесия от въпроси и отговори.

  3. Малко маркетинг.

    UGC или "съдържание, което се генерира от потребителите" е феномен, забелязан от маркетолозите, при който успехът на един или друг бранд се дължи на аудиторията в съответната социална мрежа. Така да се каже, самите потребители се превръщат в рекламни агенти чрез доброволното промотиране на всякакъв вид продукти, марки, дестинации или на други потребители. Реално, всяка доброволно заснета или пресподелена снимка, която включва референция към вас или вашия бранд, се счита за съдържание, генерирано от потребителя.

  4. Адаптирай се!

    Докато на повърхността Instagram може да изглежда като все същата апликация, нейният алгоритъм често променя своя курс. Всички знаем, например, колко важни са хаштаговете за обхвата на нашето съдържание. Instagram обаче има лошия навик да "убива" по някой друг хаштаг без предупреждение: нещо, което потребителят разбира по трудния път. Всъщност от компанията като цяло пазят алгоритмичните си промени в тайна и на потребителите им се налага да подхождат на принципа проба – грешка, за да поддържат стратегиите си за оптимизация релевантни и работещи.

     

  5. Доверете се на "трета страна".

    За голямо щастие, съществуват аналитични инструменти, които ще ви помогнат да имате малко по-систематичен поглед върху профила си и промените в апликацията, които го засягат. С помощта на Instagram Graph API, например, ще притежавате достъп до статистически данни, благодарение на които да предприемате ефективни действия за оптимизация на акаунта си.

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ