Упътване за професиите в социалните медии

06.08.2014, 18:10

Какво всъщност ви очаква?

   
 
Упътване за професиите в социалните медии

След появата на Facebook една от най-разпространените професии сред младите хора е бачкането в гореспоменатия сайт или някаква друга наскоро излязла социална медия. Както при всички други професии, и тук обявата за работа е доста примамлива и добре изпипана. Даже прекалено добре. Вижте каква всъщност е истината зад захаросаните обяви и какви точно ще са вашите работни функции.

"Редактор в социална медия"

Описание на длъжността: Създаване на идеи, писане на интересни материали и даване на предложения за развитие на сайта.

Какво всъщност ще правите: Ще публикувате забавни снимки на котки в Instagram профила на сайта ви.

 

"Социален анализатор"

Описание на длъжността: Изготвяне на подробен анализ на съдържанието на сайта и представяне на месечни и годишни доклади.

Какво всъщност ще правите: Ще броите колко харесвания има страницата и ще съобщавате на шефа.

 

"Отговорник по развитието"

Описание на длъжността: Изработване на стратегия за развитие и бъдещи програми.

Какво всъщност ще правите: Ще създавате хаштагове, които никой извън компанията не използва.

 

"Координатор в социална медия"

Описание на длъжността: Гъвкаво работно време идеално за младежи, прохождащи в бизнеса.

Какво всъщност ще правите: Ще помагате на хората да си влизат в профила когато са си забравили паролата.

 

"Старши мениджър в социална медия"

Описание на длъжността: Създаване на фенска база в социалните групи.

Какво всъщност ще правите: Ще плащате на Facebook и Twitter да тръбят колко сте велики.

 

"Директор в социална медия"

Описание на длъжността: Управление на присъствието на марката в социалните платформи.

Какво всъщност ще правите: Ще принуждавате цялата фирма да харесва глупавите ви публикации.

 

"Началник на отдел в социална медия"

Описание на длъжността: Управление на екип, установяване на връзка с другите екипи и установяване на връзка с другите медии.

Какво всъщност ще правите: Ще разбирате какво е популярно след като то отдавна вече е популярно.

 

"Маркетинг мениджър в социална медия"

Описание на длъжността: Ще отговаряте за съставянето на стратегии и тяхното изпълнение.

Какво всъщност ще правите: Ще обяснявате на маркетинг отдела защо трябва всъщност да работят.

 

"Стажант в социална медия"

Описание на длъжността: Наблюдаване и активно участие в творческия процес.

Какво всъщност ще правите: Ще отхвърлят всичките ви идеи, ще бъдете белязани като некадърници, ще напуснете, ще си основете собствен сайт и ще забогатеете.

 

 

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ