Характеристиките на селската пръчка 129

10.08.2012, 13:46

   
 
Характеристиките на селската пръчка
Източник: Facebook

Селската пръчка е ендемичен вид за българското общество. Словосъчетанието отдавна е устойчив конструкт, който хвърчи от уста на уста и с който се отбелязват определен тип момиченца и женички. Докъде обаче се простира понятийната рамка на "селска пръчка". Кои са основните белези на този интересен и обсъждан социален вид, който така ясно го дискриминират от останалата фауна на родната джунгла с етикет БеГе общество.

В самото начало не мога да пропусна интересния факт, че представителите на селските пръчки са изключително и само от женски пол. Предполага се, че за да осигурят продължение на вида, селските пръчки използват поредица от заучени посредством телевизионните предавания ритуали, водещи до сношение с мъжки от друг вид на българската фауна. Въпросните сношения очевидно в голямата си степен се осъществяват без предпазни средства и водят до продължение на вида селска пръчка.

На чисто биологична основа селските пръчки до голяма степен притежават първичните и вторични белези на нормалните хомо сапиенс индивиди. Видът селска пръчка обаче се дистанцира от своите биологични братовчеди благодарение на редица външни и поведенчески черти.

На първо място като стабилна характеристика се очертават леопардовите щампи, т.е. дрехи и аксесоари, носещи характерната за леопардите окраска. Оказва се обаче, че селските пръчки козината си менят, но нрава не. С други думи техните одежди могат да бъдат и в други екзотични животински принтове като зеброво, тигрово и жирафово. Допуска се и наличието на друг тип щампи, сходни с животински окраски, за които аз не съм чувал или не успявам да разпозная с невъоръжено око на улицата.

Друг отявлен външен белег на селската пръчка е т.нар. физиономия "пилешко дупе" или duckface (от англ. - патешка мутра). Изглежда въпросното лицево изражение е естествено за този причудлив вид. В над 98% от направените фотографии на селски пръчки този белег е наличен и изключително ясно изразен. Предполага се, че останалите 2% от наблюдаваните селски пръчки са млади и неуверени представителки на вида, които като защитна реакция спрямо социалните хищници известни като "хейтъри", емулират друго лицево изражение, заучено посредством наблюдение на представителките на вида хомо сапиенс. Въпросната защитна реакция изчезва веднага след намесата на социокултурните фактори, които развиват в селските пръчки сляпа резистентност към нападките на хейтърите.

С това се изчерпват външните белези, които отличават селската пръчка от обикновените хора. Представителите на този вид обаче демонстрират и набор от чисто поведенчески черти, които да направят границата между тях и класическия хомо сапиенс отличителна.

Основна тенденция в поведението на селските пръчки е проявата на вербална агресия, която е както средство за защита спрямо нападките на хейтърите, така и инструмент за атака срещу същите. Всички доводи против съществуването на вида и всички критики върху социалното му поведение срещат неразбиращото равнодушие на селската пръчка, която реагира с тирада от обиди и нападки, насочена към хейтъра. В случай, че селската пръчка пък иска да затвърди своя статут във вида, тя задължително проявява вербална агресия спрямо предварително избрана жертва, независимо дали последната е обикновен човек, хейтър или друг вид от социума.

Ако обаче селската пръчка срещне силен и трудно победим съперник, тя търси помощ от други представители на вида. Чрез ясна система от сигнали, съдържащи много "Муце", "Скъпичка", "Любима" и т.н. застрашената селска пръчка успява да събере около себе си още поне 2-3 себеподобни и с обединени усилия да се опълчат на иначе костеливия социален хищник.

Към отличителна тенденция селските пръчки са склонни и в музикалните си предпочитания спрямо останалите видове. Очевидно поради ограничен интелектуален капацитет, селската пръчка набляга на елементарни стилове като чалга, поп-фолк, комерсиална поп и денс музика.

Последният фактор, който отделя селските пръчки като друг вид в рамките на българското общество, е поведението на останалите видове спрямо този, което се изразява в отявлена неприязън, омраза и чести нападки с цел заличаването или поне ограничаването на разрастването на вида селска пръчка.

До момента не е открит метод, по който видът да бъде премахнат, а и самата селска пръчка изглежда необходима за поддържане на биологичното разнообразие в рамките на родния социум. Въпреки усилията на естествения враг - хейтъра, нито една от двете популации не взема превес в сблъсъка помежду им, което пък на свой ред поддържа до голяма степен видовия баланс.

Препоръчително е при сблъсък с представител на вида селска пръчка да се избягва вербален и интимен контакт, а физическият да бъде ограничен до естествена самоотбрана с бухалка или мачете.

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ 129
Подреди по: Най-нови | Най-стари

от carolina herrera | 10.10.2013 | 16:35
129 Хайде стига, от кога животинските щампи са селски? Това, че тукашните девойки злоупотребяват с присъствието им е съвсем друг въпрос. При тях всичко е в повече. Според мен главен външен белег са по-скоро вафлите в корените, ОГРОМНИТЕ глави (не искам и да знам кой ги е подтикнал към тази тенденция), оранжевите лица, устните, поне 2 тона по светли от лицето, летните ботуши тип ретро мильо за шкаф(не визирам всички), клинове, влезли в ролята на панталони, голи кръстови, които са потресаващо демоде...и т.н. Но хора щампите могат да бъдат изключително стилни, жалко, че момичето по горе на снимката не е било открехнато.
от carolina herrera | 10.10.2013 | 16:34
128 Хайде стига, от кога животинските щампи са селски? Това, че тукашните девойки злоупотребяват с присъствието им е съвсем друг въпрос. При тях всичко е в повече. Според мен главен външен белег са по-скоро вафлите в корените, ОГРОМНИТЕ глави (не искам и да знам кой ги е подтикнал към тази тенденция), оранжевите лица, устните, поне 2 тона по светли от лицето, летните ботуши тип ретро мильо за шкаф(не визирам всички), клинове, влезли в ролята на панталони, голи кръстови, които са потресаващо демоде...и т.н. Но хора щампите могат да бъдат изключително стилни, жалко, че момичето по горе на снимката не е било открехнато.
от Irena Yordanova | 18.01.2013 | 11:22
127 Отговор на коментар #115 от Kristina Angelova : вярвам, че под „селска пръчка" авторът е имал предвид със селски манталитет, а не човек от село, в което има голяма разлика...
от Irena Yordanova | 18.01.2013 | 11:17
126 много добър изказ (y)
от otvarachkata otvarakova | 18.01.2013 | 10:37
125 хаххахаха много смешна статия . супер дълга , а нищо не написано и супер глуповата.ама то и темата е такава де за "селската пръчка" :)
от Yana Mishkova | 14.01.2013 | 20:02
124 Отговор на коментар #64 от Denitsa Petrova : Няма нищо лошо в думата хейтър - тя напрактика си е термин за хората, които хейтват нещо, или иначе казано - говорят срещу нещо, което в общия случай е противно за много хора. Много думи и от дряги езици са влезнали в българския - километър, кибрит, ъгъл и т.н., ама никой не им се дразни на тях. А аз от своя страна не съм завиждала на този тип момичета за нищо. То няма за какво да им се завижда - кльощави ( много от тях до степен гротеска ) , разглезени, че чак не могат да свършат нищо свястно сами, и тъпи та вдлъбнати. Какво да има, което аз да искам? :)
от Roxie Ross | 14.01.2013 | 19:14
123 Много забавна статия! Харесва ми как този човек оприличава този тип "мацки" на поредният вид животно, което се учи в часовете по биология. Не знам за вас, но аз се спуках от смях, докато я четях. Написаното е вярно, дори и някои да не го признават.
от Ива Горчева | 14.01.2013 | 18:26
122 Не знам за вас, но на мен лично начин на представяне, на иначе познатите на всички ни факти, ме грабна.... продължавайте все така! Хуморът е най-лесното средство за определяне на интелектуални възможности!! Много приятно четиво :Д
от Dian Dimitrov | 14.01.2013 | 17:21
121 http://bit.ly/VVO8xq - Мъж намушкан в сърцето в комплекс "Изгрев" http://bit.ly/VVMn3k - Баба е съучастник в телефонни измами http://bit.ly/X6VivV - Активистки показват цици пред Папата
от Иво Асенов | 16.11.2012 | 07:54
120 Тази статия е писана от хейтър, това е грозен неуспял индивид в нищо който търси косури в другите животни,а самият той е прошляк.
от Tupalkata Coneva | 15.11.2012 | 22:30
119 кви са тия глупости бе човек ти в ред ли си
от Tupalkata Coneva | 15.11.2012 | 22:29
118 кжи са тия глупости бе хора
от Деян Великов | 10.09.2012 | 17:28
117 Да ва шибам във гражданите............на село не слагат грим който си има красотата си я има а не с 1 тон грим каквито сте грацките миндили.Тая на снимката по скоро е грацка пръчка...........да плюеш и да бягаш.Вижте се след дискотеки на какво мязате жените на пачаври а мъжете се изпедерасяват
от Ivelina Ruseva | 10.09.2012 | 16:27
116 Много коментираме,а днешните родни звезди какви са ако смея да попитам или по точно всички от така нареченото ни ВИП общество?
от Kristina Angelova | 10.09.2012 | 13:42
115 "До момента не е открит метод, по който видът да бъде премахнат, а и самата селска пръчка изглежда необходима за поддържане на биологичното разнообразие в рамките на родния социум. Въпреки усилията на естествения враг - хейтъра" Това какво значи?!! Дай да избиваме селяните, че те нямат ум в главата си, а градските индивиди да ги оставим да живеят?! Ти, който си писал статията си един недорасъл/сла слабак/чка. Едно ще кажа в моя защита. Това, че съм израстнала на село не означава, че нямам акъл в главата! По скоро бих казала това за хора от града, които съм познавала и смятам, че те са без грам мозък. Глупащина! Ей за това се махнах от България, защото всички там обичат да обсъждат всеки изпречил им се на пътя, а собствените си грешки не виждат! Глупак!
от Kristina Angelova | 10.09.2012 | 13:40
114 "До момента не е открит метод, по който видът да бъде премахнат, а и самата селска пръчка изглежда необходима за поддържане на биологичното разнообразие в рамките на родния социум. Въпреки усилията на естествения враг - хейтъра" Това какво значи?!! Дай да избиваме селяните, че те нямат ум в главата си, а градските индивиди да ги оставим да живеят?! Ти, който си писал статията си един недорасъл/сла слабак/чка. Едно ще кажа в моя защита. Това, че съм израстнала на село не означава, че нямам акъл в главата! По скоро бих казала това за хора от града, които съм познавала и смятам, че те са без грам мозък. Глупащина! Ей за това се махнах от България, защото всички там обичат да обсъждат всеки изпречил им се на пътя, а собствените си грешки не виждат! Глупак!
от Kristina Angelova | 10.09.2012 | 13:35
113 "До момента не е открит метод, по който видът да бъде премахнат, а и самата селска пръчка изглежда необходима за поддържане на биологичното разнообразие в рамките на родния социум. Въпреки усилията на естествения враг - хейтъра" Това какво значи?!! Дай да избиваме селяните, че те нямат ум в главата си, а градските индивиди да ги оставим да живеят?! Ти, който си писал статията си един недорасъл/сла слабак/чка. Едно ще кажа в моя защита. Това, че съм израстнала на село не означава, че нямам акъл в главата! По скоро бих казала това за хора от града, които съм познавала и смятам, че те са без грам мозък. Глупащина! Ей за това се махнах от България, защото всички там обичат да обсъждат всеки изпречил им се на пътя, а собствените си грешки не виждат! Глупак!
от Kristina Angelova | 10.09.2012 | 13:34
112 "До момента не е открит метод, по който видът да бъде премахнат, а и самата селска пръчка изглежда необходима за поддържане на биологичното разнообразие в рамките на родния социум. Въпреки усилията на естествения враг - хейтъра" Това какво значи?!! Дай да избиваме селяните, че те нямат ум в главата си, а градските индивиди да ги оставим да живеят?! Ти, който си писал статията си един недорасъл/сла слабак/чка. Едно ще кажа в моя защита. Това, че съм израстнала на село не означава, че нямам акъл в главата! По скоро бих казала това за хора от града, които съм познавала и смятам, че те са без грам мозък. Глупащина! Ей за това се махнах от България, защото всички там обичат да обсъждат всеки изпречил им се на пътя, а собствените си грешки не виждат! Глупак!
от Tsvetomir Rusinov | 27.08.2012 | 16:48
111 Във връзка със статийката се сетих за поредица подобни, страхотни са - Плажния дневник на една кифла. Старички са, отпреди две години, но са много актуални :-) http://www.webcafe.bg/id_73037972_Plajniyat_dnevnik_na_edna_kifla
от Petq Grigorova | 26.08.2012 | 15:16
110 Статията е уникална, поздравления :)... Фактите са поднесени на много висок стил, хубаво, но дали този "вид" би разбрал, че става дума за него тук :) Автора браво!
от Kaloyan Ivanov | 22.08.2012 | 17:34
109 Отговор на коментар #61 от Monuka Corlleone : ти си супер проста и малоумна, единственото вярно във цялото ти изказване беше че, да, не всички, които носят такива дрехи са селски пръчки а децата ти са си твоя работа, но после ще е наша работа да предпазваме нашите деца, от твоите, така че, аре земи се скрий някъде, че това, че пускате „само на яко вървежни" доказва колко сте тъпи, защото по-голямата част от „яко вървежните" са същите като вас, Кифльоци, направо тутманици!!!
от Анелия Станчева | 22.08.2012 | 16:48
108 Тази статия ме развесели хахахахахах Искам да видя индивид от този вид как би реагирал на това :))))) Сигурно ще се зарадва, че му е обърнато внимание :))))))
от Nia T | 17.08.2012 | 16:57
107 Отговор на коментар #11 от Monika Vladimirova : Слушай сега, "мацка".Нито ме интересува как се обличаш, нито ми влиза в работата - в крайна сметка, ако искаш да приличаш на клоун - това си е само твой проблем. Веднъж уточнили това, нека се насочим върху по-наболялата тема, а именно - умствения ти капацитет. Самият ти изказ не предполага високо ниво на обща културa. Tова е допълнително подкрепено от достатъчния брой граматични, а и пунктуационни грешки, с които изобилства твоето иначе толкова цветущo изказване. И тъй като вярвам в изначално добрите качества на човешката природа и смятам, че човек може винаги да се промени към по-добро, ще ти дам един съвсем добронамерен съвет (с надеждата поне малко да го осмислиш). Отдели си малко време и прочети нещичко, обогати знанията си и след това говори от чие семейство си по-интелигентна. Успех! ^^
от Nia T | 17.08.2012 | 16:50
106 Отговор на коментар #11 от Monika Vladimirova : Слушай сега, "мацка".Нито ме интересува как се обличаш, нито ми влиза в работата - в крайна сметка, ако искаш да приличаш на клоун - това си е само твой проблем. Веднъж уточнили това, нека се насочим върху по-наболялата тема, а именно - умствения ти капацитет. Самият ти изказ не предполага високо ниво на обща културa. Tова е допълнително подкрепено от достатъчния брой граматични, а и пунктуационни грешки, с които изобилства твоето иначе толкова цветущo изказване. И тъй като вярвам в изначално добрите качества на човешката природа и смятам, че човек може винаги да се промени към по-добро, ще ти дам един съвсем добронамерен съвет (с надеждата поне малко да го осмислиш). Отдели си малко време и прочети нещичко, обогати знанията си и след това говори от чие семейство си по-интелигентна. Успех! ^^
от Maxim-Alexander Atanasov | 16.08.2012 | 23:40
105 Настина много добър материал :D .Единственото, за което мога да помоля е подобен и за Хейтърите, ако вече няма.
от Vasilka Peneva | 16.08.2012 | 22:53
104 Отговор на коментар #9 от Miss Trance : Nakare me da se posmeq ot sarce...:))))
от Atanasov Tedi | 16.08.2012 | 22:19
103 Стилът на автора е много типичен и безинтересен. Използва редица повторения, което говори за слаб речников състав. Пълна липса на стил в писането. Изтъркана тематика. Опит за съставяне на сложни изречения, при които се допускат двусмислия. Натурална злоба, типична за дребна душичка лъха от текста непрестанно. Пълен крах в опита си да блесне. Типичен представител на незабележимата и с нищо недопринасяща част от обществото.Скука.
от Ani Vasileva | 16.08.2012 | 21:58
102 Отговор на коментар #101 от Ani Vasileva : ужас написала съм съм със А - неграмотна работа
от Ani Vasileva | 16.08.2012 | 21:55
101 Чрез ясна система от сигнали, съдържащи много "Муце", "Скъпичка", "Любима" и т.н. застрашената селска пръчка успява да събере около себе си още поне 2-3 себеподобни и с обединени усилия да се опълчат на иначе костеливия социален хищник.- това тотално ме закопа така не сам се хилила от както прочетох една друга подобна статия със звучното заглавие' наръчник на съвременната кифла' :D:D:D:D
от Моника тасева | 16.08.2012 | 21:48
100 Хахахахахахаха Има малки пропуски, но иначе е право в целта! :D :D :D
от Vladislav Hristov | 16.08.2012 | 15:35
99 Отговор на коментар #8 от Александър Лютков : Нещата при поколенията след 90-та изобщо са отчайващи, и проблема не е само в едно облекло и глупав поглед,по-опасното според мен е че като цяло са изключително затъпели и празни откъм съдържание,идей и желание за развитие в положителна насока!!!
от Monuka Corlleone | 16.08.2012 | 12:07
98 Отговор на коментар #96 от Nina Borisova : Виж к'во мила моя :) Не знам от кога е снимката на момичето, но точно миналото лято ТОВА БЕШЕ ХИТА. Всяко момиче се обличаше така и вие НЕ СТЕ В СЪСТОЯНИЕ ДА КРИТИКУВАТЕ. :) Май сте проспали една годинка.. или повечко като гледам още живеете в 20 век :) в СВОБОДНА ДЪРЖАВА сме и всеки ще се облича както му харесва и вие и копче НЕ МОЖЕТЕ да му кажете. :) / P.S. Съжалявам, че на някои постове съм Vladimirova, а на други Corlleone, но влизам от лаптоп и комп. и на единия е автоматично рег-а, а другия го свързвам директно от фейс-а :)
от Monuka Corlleone | 16.08.2012 | 12:02
97 Отговор на коментар #91 от Borislava Bilbileva : Благодаря ти, че мислиш така ! :)) Не мисля, че по дрехите може да се разбере дали една жена е `курва` (освен, ако не са буквално стриптизьорските, но това е друга тема) :)
от Nina Borisova | 15.08.2012 | 22:45
96 Отговор на коментар #84 от Monika Vladimirova : Няма що, много красиво бюстие. Ако това ти се струва много красиво представям си и ти колко точно модно и изтънчено се носиш...
от Rusan Simeonov | 15.08.2012 | 21:56
95 Те други останаха ли?
от Rusan Simeonov | 15.08.2012 | 21:56
94 То други останаха ли?
от Alexis SB | 15.08.2012 | 21:44
93 Отговор на коментар #59 от Irina Stefanova : Съгласна съм с Ирина... Като се има предвид, че 99% от тия които не слушат чалга,като пийнат няколко и не можеш да ги свалиш от масата, какво има да се говори още.. или да се направим на интересни..колко сме интелигентни..слушаме само класика..:) Има и 'селски пръчове' (това си го пропуснал в статията, колега) и то много явни..Тъпо е да съдиш за човека по дрехите, но явно някои хора мислят по ограничено, а колкото до фондьотена, доста момченца го използват вече и то не задължително гейове ( които пък преобладават все повече при вас мъжете..), ами така е кола маска, лак, фондьотен...напредвате бързо... Иначе, че си има селски пръчки има си в изобилие, но и при двата пола...
от Alexis SB | 15.08.2012 | 21:31
92 Отговор на коментар #56 от pushit realgood : Нали се сещаш, че този вид си има и татко..!!!
от Borislava Bilbileva | 15.08.2012 | 21:30
91 Отговор на коментар #68 от Vladimir Marchev : mislq che ne ste pravi taka jestotko da napadate Monika Vladimirova!tova che nqkoi jeni haresvat da nosqt drehi v tigrovo,leopardovo ili zedrovo :(( i tnn,samo modela da ne e adski kurvenski de.spored men nqma nishto losho!
от Alexis SB | 15.08.2012 | 21:30
90 Отговор на коментар #56 от pushit realgood : Нали се сещаш че този вид си има и татко..!!!
от Borislava Bilbileva | 15.08.2012 | 21:19
89 Отговор на коментар #9 от Miss Trance : hahahahah ,super opredeleniq!bravo :))
от Maria ghfbsg | 15.08.2012 | 20:42
88 http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/426323_399881703361948_676312351_n.jpg , http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/310980_304594936223959_1645175318_n.jpg , http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185302_259250384091748_103132_n.jpg ето още снимки на мацката
от Dimitar Dimitrov | 15.08.2012 | 18:03
87 Хахахахахаахха :D Статийката ме разби ! Много ми хареса - комбинацията от чувство за хумор и използваните изразни средства е страшна. :) Обаче, накои хора много лично я приеха - слушал чалга, значи бил пръчка, носел тигрово, значи бил бастун - не, не, не така хора - както виждате, става въпрос за цял биологичен вид. Това ще рече комплекс от визия, вкус(или липса на такъв), поведение и маниери. :D И моля ви, като пишете нещо, поне не си противоречете. . . Някой бил хейтър, и в същия момент го храните, ама направо с цяла "шведска маса". На друг пък коментарът му не означавал нищо за хората и било по-добре да си задържи мнението за себе си - е добре, така да е, ама пишейки коментар, влизате в противоречие с написаното от вас самите . . . Хайде, стига съм ви занимавал с глупости. Лек ден и всичко хубаво ! ::)
от Monika Vladimirova | 15.08.2012 | 17:50
86 Отговор на коментар #68 от Vladimir Marchev : Твоята мода не е моя мода, слънчице :)))))))))))) Нося се в леопардово не само защото е модерно, а защото е красиво, ако е съчетано както трябва ! :) Маниячка съм и мога да си го призная - имам страшно много сиви леопардови дрехи и аксесоари, но нищо лично не слагам върху себе си повече от 1 наведнъж :) И защо по дяволите 'МЪЖ' ще тръгне да успорва външния вид на жените ... ? Вземи се в ръце, пичага! :)))
от Ralica Kaziska | 15.08.2012 | 17:46
85 Отговор на коментар #81 от Galina Lovegood : и 3-метровия обем са забравили ;д
от Monika Vladimirova | 15.08.2012 | 17:45
84 Отговор на коментар #72 от Slavka Grancharova : Мисля, че не си ме разбрала много правилно, а пък и аз май не се изразих както трябва. Селско е да носиш розови зеброви ботушки + оранжево/кафяво (чисто леопардово) клинче + потник с други жирафски и тигърски петна :) Но примерно момичето от снимката има много красиво бюстие и го е съчетала с изчистени дънки, аз обожавам да се нося така т.е. да няма някакво изкрящо клинче. :)
от Ralica Kaziska | 15.08.2012 | 17:43
83 Тези 71 , който са дали Х че не харесват статията 100про са селски пръчки !! ;дд
от Стоян Славов | 15.08.2012 | 11:44
82 Имам едно допълнение - за елементарността на стиловете музика - елементарен е и рапът, хип-хопът, R'N'B и сред почитателките на тоя тип музика има много селски пръчки. С всичко останало съм напълно съгласен.
от Galina Lovegood | 15.08.2012 | 02:37
81 Забелязва се също и три пръста фон дьо тен и много спирала... Чудя се в тези жеги как не тече грим от тях :D... Статията е уникална. Адмирации за автора! :))
от Any Yotova | 13.08.2012 | 16:54
80 хахахахахах якооо, трябва най-сетне някой да се заеме с тея индивиди :D
от Asja MaurDragon | 13.08.2012 | 16:43
79 Аххахахаха, страхотна статия! Истински научен труд, достоен за Нобелова награда за мир и запазване на екологичното разнообразие на планетата!
от Angelina Bozhilova | 13.08.2012 | 10:55
78 Искрено се забавлявах. Разбира се всеки има право да живее както намери за добре стига да не пречи на другуте. Ако някой обаче е попадал на статия за "селския бек", друг характерен вид за българското общество, моля да я сподели с мен
от Kaloqn Pavlov | 12.08.2012 | 11:17
77 57 селски пръчки прочетоха тази статия :D
от Nina Pavlova | 12.08.2012 | 00:57
76 Авторе, не знам защо в коментарите те хейтват така здраво, но имаш моите адмирации. Искрено ме разсмя всичко написано.
от Траяна Вълева | 11.08.2012 | 20:47
75 kak mi e pisnalo ot takiva malaumni statii .. zashto li trugnah da q cheta izobshto. ostavete gi da si jiveqt, koi kakto si znae.. ne sa nujni hilqdi statii i to vse edni i sushti .....
от veselina nikolova | 11.08.2012 | 19:02
74 Забрави ли сте прическите тип "токов удър" да опишете иначе всичко останало е вярно.
от Slavka Grancharova | 11.08.2012 | 18:56
73 Отговор на коментар #60 от Donika Treneva : Типове "селски пръч".
от Slavka Grancharova | 11.08.2012 | 18:55
72 Отговор на коментар #11 от Monika Vladimirova : Така е - щампите може да са много стилни и много съвременни дизайнери ги използват. Въпросът е как? Селската пръчка определено ги носи по селски. Интересно ми е какво има да каже авторът за "селския пръч" ?
от Bianka Masleva | 11.08.2012 | 18:51
71 Георги Тотев, май някоя "селаска пръчка" ти резнала въжето май, А??? :):):) Вече ставате банални с тези характеристи и описания...а бе Вие що не си гледате собствения живот?! То ясно, че "селски пръчки" има и ще има, ама много голямо вниание им отделяте! На някои хора май живота им е прекалено скучен и се чудят само каква тъпотия да измислят!
от Gazara Gazarov Gazara | 11.08.2012 | 17:32
70 "пилешко дупе" не е duckface a chicken ass
от Gazara Gazarov Gazara | 11.08.2012 | 17:30
69 "пилешко дупе" не е duckface а chicken ass
от Vladimir Marchev | 11.08.2012 | 14:32
68 Отговор на коментар #11 от Monika Vladimirova : не мога да повярвам-интелигентна селска пръчка която е разбрала за какво става дума в статията.само да те попитам нещо-ако е модерно да си намажеш лицето с кравешки изпражнения и това ли ще направиш,защото е последна модна линия......?
от Фен Кафе Еврофутбол Здравейко | 11.08.2012 | 11:22
67 Не съм сагласен с твърдението че няма екземпляри от мъжки пол.От близо десетилетие в бургаските крайни квартали все по-често се срещат представители на мъжките селски пръчки. Отличителни белези: Чехли - адидас шорти - адидас потник - адидас паласка закачена в областта на врата евтини черно-бели татуировки ВНИМАНИЕ: при среща с тях не ги гледайте в очите,защото може да решат че ги гледате лошо и ще се опитат да използват садържанието на паласката което е 2.35 лева и нож тип пеперуда Пожелавам ви късмет и дано никога не ги срешнете
от Rosica Petrova | 11.08.2012 | 10:55
66 Много яка статия,но финала просто ме разби!(физическият да бъде ограничен до естествена самоотбрана с бухалка или мачете.)хааха
от Denitsa Petrova | 11.08.2012 | 01:17
65 Единственото, което ме издразни в тази статия, е използването на побългарената английска дума hater: хейтър. Трябва ли навсякъде да ни залива тоя английски език?!? Иначе беше забавно да я прочета. Все пак си мисля, че няма мъж, който поне веднъж да не е харесал, да не се е загледал в подобен вид "момиченца и женички" и няма жена, която поне веднъж да не е завидяла за нещо (каквото и да е то) на въпросните селски пръчки. И в крайна сметка цялото това стадо има право да си живее по този начин, тъй като и ние, класическите "Хомо сапиенс", живеем както си искаме...
от Denitsa Petrova | 11.08.2012 | 01:17
64 Единственото, което ме издразни в тази статия, е използването на побългарената английска дума hater: хейтър. Трябва ли навсякъде да ни залива тоя английски език?!? Иначе беше забавно да я прочета. Все пак си мисля, че няма мъж, който поне веднъж да не е харесал, да не се е загледал в подобен вид "момиченца и женички" и няма жена, която поне веднъж да не е завидяла за нещо (каквото и да е то) на въпросните селски пръчки. И в крайна сметка цялото това стадо има право да си живее по този начин, тъй като и ние, класическите "Хомо сапиенс", живеем както си искаме...
от Pavlina Qnakieva | 10.08.2012 | 19:02
63 Отговор на коментар #31 от blue aquamarine : Хааа ако никой не ги харесва нямаше всяка втора да е с патешка физиономия !!!! Явно има и селски пръчове !!!!:D
от Pavlina Qnakieva | 10.08.2012 | 19:01
62 Отговор на коментар #31 от blue aquamarine : Автора греши има и селски пръчове :D А и много хора не мислят като теб ..... ако никой не ги харесваше нямаш всяка втора да е с патешка физиономия !!!
от Monuka Corlleone | 10.08.2012 | 18:51
61 Отговор на коментар #58 от Габи Димитрова : К'во ще кажеш да не съдиш по себе си за околните, а !? :))) Това, че теб мъжете дори за е*ане не те искат НЕ Е МОЙ ПРОБЛЕМ. И повярвай ми имам повече ум от цялото ти семейство взето заедно. :) А, когато имам деца мисля, че те са си моя работа и ТЕ избират как да изглеждат, ти си стягай твоите деца колкото искаш и нека да си те мразят. :)
от Donika Treneva | 10.08.2012 | 18:10
60 ЧЕСТО СРЕЩАНО ПРИ ВИДА "СИЛНО" ИЗПРАВЕНИ КОСИ И ВТРЕЩЯВАШ ГРИМ!!!
от Irina Stefanova | 10.08.2012 | 17:15
59 Интересно ми е каква точно логика влагаш в изявлението "селската пръчка набляга на елементарни стилове като чалга, поп-фолк, комерсиална поп и денс музика" при положение, че не само този изброен от теб вид личности могат да слушат същите стилове музика без да спадат към така мразените от теб селски пръчки, за които явно не е много ясно кои точно хора са .....Също така не съм съгласна,че селските пръчки непременно трябва да са от женски род, тъй като мъжете с днескащните си "привички " и доста по кифленско поведение от нас жените, не са по - добра стока за харесване и общуване и също така са доста противни и неприятни за общуване !!!
от Габи Димитрова | 10.08.2012 | 17:14
58 Отговор на коментар #11 от Monika Vladimirova : ххахха ти ме разби:))))имам чувството,че се гордееш с това:Дхах вас ви търсят само за ви из*укат и после ви се присмиват:)да обличайте се модерно и се правете на ПАТКИ,но имайте и малко ум в тези кухи тикви.Помислете един ден децата ви какво ще разберат за вас и как ще се чувстват не бъдете егуистки бе МОМИЧЕТАААААААААА!
от ДОНКА ДОБРЕВА | 10.08.2012 | 16:57
57 Толкова точно сте ги описали.Браво,но дано да я прочетат хилядите млади момичета които се правят на такива грозни картинки.Видяхме ги по абитуриенските балове,виждаме ги и по снимките на които толкова гордо позират и ги публикуват в интернет пространството.Жалко ,че губят хубавите си личица за да заприличат на ТЕЗИ СЕЛСКИ ПРЪЧКИ
от pushit realgood | 10.08.2012 | 16:50
56 хаха, на този вид трябва да му се забрани да се възпроизвежда!
от Kalin Vasev | 10.08.2012 | 16:42
55 Колкото и да съм пиян и мераклия, тази няма начин да я огрее - отвратителна е;)
от Marchito Nikolaeva | 10.08.2012 | 16:37
54 greshaka ot sofiq
от Marchito Nikolaeva | 10.08.2012 | 16:36
53 tova ne e li milena zaharieva ot pld
от Marchito Nikolaeva | 10.08.2012 | 16:35
52 tova ne e li milena zaharieva
от Драго Попов | 10.08.2012 | 16:34
51 Отговор на коментар #47 от Petur Marinov : тоя феномен не е само български
от Драго Попов | 10.08.2012 | 16:34
50 охххх, тия снимки как ги мразя
от Beliq Zub | 10.08.2012 | 16:31
49 Предлагам да съберем по 5 лв. да купим на тази селска пръчка от снимката свестни екстеншъни, че тея са много рехави!
от Lilito Kostova | 10.08.2012 | 16:27
48 Да добавя нещо от себе си . Видът селска пръчка още познат ни като кифла се отличава с демонстриране на изключително голямо самочувствие пред останалите хора . По този начин селската пръчка се опитва да покаже своето превъзходство над тях , смятайки се за нещо повече , макар че всъщност е едно голямо нищо ,един интелектуално и морално деградирал индивид .
от Petur Marinov | 10.08.2012 | 16:26
47 хахаха! Много се смях! Авторът много добре е описал този български "феномен"!Браво, брат!
от Mariana Kaneva | 10.08.2012 | 16:24
46 хахахаа много труд за вид който едва ли би разбрал смисала.
от Lilito Kostova | 10.08.2012 | 16:24
45 Тва направо ме разби . Да добавя още нещо от себе си . Характерно за видът селска пръчка още е демонстрирането на изключително голямо самочувствие пред останалите хора . По този начин селската пръчка обича да показва пред тях своето превъзходство , показвайки колко е велика , но всъщност колкото и да се прави на интересна тя си остава едно голямо нищо , един морално и интелектуално деградирал индивид .
от Hari Bohosyan | 10.08.2012 | 16:23
44 Отговор на коментар #1 от Манго Марципана : Ти ги избягваш, ама въпроса е те теб дали те избягват... защото са много нахални!
от Lina Petkova | 10.08.2012 | 16:19
43 "селска пръчка" е женската на "селския пръч" ли?
от Kalin Petrov | 10.08.2012 | 16:17
42 Отговор на коментар #8 от Александър Лютков : Дам... то е все едно да наливаш от пусто в празно! Ефект- нулев!
от Nina Borisova | 10.08.2012 | 16:14
41 Отговор на коментар #38 от Медена Чурка : Хахаха, значи казваш, че за секс повече ги бива?
от otvarachkata otvarakova | 10.08.2012 | 16:14
40 не мога да ги понасям такива селски пръчки , аз не съм такава поне :)
от Bobi Smuta | 10.08.2012 | 16:13
39 Забравили сте прическата тип телевизор и оранжевия тен на тялото! Или това се подразбира от снимката!
от Медена Чурка | 10.08.2012 | 16:08
38 е Авторът на статията много добре е съчетал всички качества и външни белези на кифлата :) последното ми "ГАДЖЕ" беше от този тип пръчка селска селянка ама за сметка на това не оставяше и капка сп..ма да остане извън нейната уста , ан.с или ваг..на ии най-интересното беше че, винаги на края имаше дъкфейс с ехидна усмивка :)
от Nina Borisova | 10.08.2012 | 16:08
37 Отговор на коментар #16 от Ламята Спаска : Ти в ролята на техен адвокат ли се вживяваш? Щом защитаваш правата на хората да бъдат каквито искат, значи може би е редно и да не отричаш правото на хората да пишат и казват, каквото искат (или така нареченото право свободно слово).
от Georgi Hristov | 10.08.2012 | 16:06
36 хахаха, и мен е изкрават извън нерви, не знам колко трябва да си пиян, за да продължиш този вид!
от Radin Dimitrov | 10.08.2012 | 16:05
35 Отговор на коментар #24 от Медена Чурка : Тииии си намерил направо с каква да се хванеш! Нямам думи направо!
от blue aquamarine | 10.08.2012 | 16:03
от blue aquamarine | 10.08.2012 | 16:02
33 Отговор на коментар #25 от Медена Чурка : Еее ти пък се изказа!! Гнусна история!
от Nina Borisova | 10.08.2012 | 16:02
32 Хаха, хареса ми. Написано е в по-висок стил на изказа и едва ли видовете, който са описани тук ще могат да разберат за какво става въпрос. Браво!
от blue aquamarine | 10.08.2012 | 15:59
31 Отговор на коментар #30 от stanimir yordanov : И защо слагаш всички под един общ знаменател?? Или ти само такива срещаш?
от stanimir yordanov | 10.08.2012 | 15:58
30 жените , това сте много интересни - знаете ,че се дразним от подобни селски пръчки и още се правите на такива !
от Julia Vasileva | 10.08.2012 | 15:56
29 Ха-ха, браво на автора. Само малко допълнение, този социален вид има и още няколко много важни характеристики: косата- задължително издухана и оформена като каска, с "вафли" в корена и/или по други места, боядисана в ярки и неестестествени тонове (обикновенно в гамата на черното и русото) и задължително 1 кг. всевъможен грим на всевъзможни места; както и нарисувни с молив или татуирани вежди, които задължително се намират на доста по-различно от първоначално предназначеното им от Създателя място; и тен на кожата, с който по-скоро изглеждат като забравени в тостера филии. Представителките на този вид не се разделят с телефона си, който им служи по-скоро като фотоапарат, по който можеш да говориш, като бълват ежедневно свои снимки в социалните мрежи, които са направени предимно пред огледалото в тоалетната или на леглото...
от Julia Vasileva | 10.08.2012 | 15:54
28 Ха-ха, браво на автора. Само малко допълнение, този социален вид има и още няколко много важни характеристики: косата- задължително издухана и оформена като каска, с "вафли" в корена и/или по други места, боядисана в ярки и неестестествени тонове (обикновенно в гамата на черното и русото) и задължително 1 кг. всевъможен грим на всевъзможни места; както и нарисувни с молив или татуирани вежди, които задължително се намират на доста по-различно от първоначално предназначеното им от Създателя място; и тен на кожата, с който по-скоро изглеждат като забравени в тостера филии. Представителките на този вид не се разделят с телефона си, който им служи по-скоро като фотоапарат, по който можеш да говориш, като бълват ежедневно свои снимки в социалните мрежи, които са направени предимно пред огледалото в тоалетната или на леглото...
от Julia Vasileva | 10.08.2012 | 15:53
27 Ха-ха, браво на автора. Само малко допълнение, този социален вид има и още няколко много важни характеристики: косата- задължително издухана и оформена като каска, с "вафли" в корена и/или по други места, боядисана в ярки и неестестествени тонове (обикновенно в гамата на черното и русото) и задължително 1 кг. всевъможен грим на всевъзможни места; както и нарисувни с молив или татуирани вежди, които задължително се намират на доста по-различно от първоначално предназначеното им от Създателя място; и тен на кожата, с който по-скоро изглеждат като забравени в тостера филии. Представителките на този вид не се разделят с телефона си, който им служи по-скоро като фотоапарат, по който можеш да говориш, като бълват ежедневно свои снимки в социалните мрежи, които са направени предимно пред огледалото в тоалетната или на леглото...
от Krum Palov | 10.08.2012 | 15:52
26 Отговор на коментар #16 от Ламята Спаска : Дам... току що покри един от параграфите в текста... доста интересно ;)
от Медена Чурка | 10.08.2012 | 15:51
25 е Авторът на статията много добре е съчетал всички качества и външни белези на кифлата :) последното ми "ГАДЖЕ" беше от този тип пръчка селска селянка ама за сметка на това не оставяше и капка сп..ма да остане извън нейната уста , ан.с или ваг..на ии най-интересното беше че, винаги на края имаше дъкфейс с ехидна усмивка :)
24 Медена Чурка
Този коментар е маркиран като неуместен.
от cherveniqt domat | 10.08.2012 | 15:47
23 видя ли такава , направо я спуквам от подигравки
от Viktor Qnchev | 10.08.2012 | 15:45
22 "До момента не е открит метод, по който видът да бъде премахнат, а и самата селска пръчка изглежда необходима за поддържане на биологичното разнообразие в рамките на родния социум." - хахахха! Не мога! Ще се пукна от смях!
от boris nikolov | 10.08.2012 | 15:39
21 аман от такива селски пръчки , няма отърване , че се размножават всеки изминал ден
от Bg Maniqka | 10.08.2012 | 15:39
20 Тези горе описаните отговарят и на името КИФЛА! Просто са един вид с много имена!
от Ivo Stoyanov | 10.08.2012 | 15:24
19 Отговор на коментар #18 от Little Ivche : Оле, оле! Позната ти е! Интересно ми е как ли ще се почувства като се види изтипосана тук?!
от Little Ivche | 10.08.2012 | 14:59
18 hahahaa poznavam momi4eto na snimkata,tia naistina e takava,otgovaria na absolutno vsi4ki iziskvania
от Little Ivche | 10.08.2012 | 14:55
17 Ne poznavam avtora,no s iznenada ustanovih,4e momi4eto na snimkata mi e poznata(slava bogu,ne blizka) i 4e opisanieto za tozi tip "dami" , 1 kum 1 se otnasiat za neia.:D
от Ламята Спаска | 10.08.2012 | 14:46
16 Оххх...не разбирате ли, че те може да са тъпи, ама вие сте още по-тъпи за дето се занимавате с тях.Защо просто не ги останете да тънат в невежество? И всеки да си мисли, че като напише 2 изречения в "comment section-а" се е изказал на някоя "народна трибуна" и че мнението му има значение за някого. Правете си изводите сами за себе си, всеки има право да е такъв какъвто иска, да живее така както иска и за това което иска, има право да осмисли начина си на живот по начина, по който желае. Това, че вие не намирате смисъл в техния("кифленския") живот не означава, че те не намират смисъл в него. Хората сме различни и разсъждаваме различно, разберете, че няма как да живеем на една планета и да не сме толерантни един към друг. Поздрави и лек ден!
от Ламята Спаска | 10.08.2012 | 14:46
15 г
от Elena Pam | 10.08.2012 | 14:45
14 Едно голямо "БРАВО" на автора на статията!!! освен че е напълно вярна, статията е написана и толкова майсторски, забавно, грабващо...браво:))
от silviq yordanova | 10.08.2012 | 14:45
13 Посвещава се на всички които ще кажат:„Това не се отнася до мен и никога не се е отнасяло"!
от Мис Въображение | 10.08.2012 | 14:43
12 Също така липсват и рисуваните вежди ;дд По принцип, всичко в селските пръчки ме дразни, но на едно от първите места са обръщенията!Много ме дразни като си викат: Муции,бубее и пр.
от Monika Vladimirova | 10.08.2012 | 14:32
11 Нищо лично, но според мен сте много ограничени хора :)) ДА, има селски пръчки, но не се определят по горе споменатото ( освен джуките "кокошо дупе" - за тях съм съгласна ! ) . Не може да кажете, че една жена е селянка защото носи щампи !? Аз лично редовно в тоалета си включвам сивото/черно/бяло леопардово :))) Също така обожавам и зебровите щампи, не смесвам зеброво и леопардово, но поотделно са много модерни. Първо научете последните модни тенденции и тогава критикувайте :) По вашите разбирания аз също съм пръчка и О.К. - Не ме е срам да го призная ! И това, че момичетата често са груби и 'хранят' 'хейтърите' си е по ВАША вина, уважаеми ХЕЙТЪРИ :) Ако вие не се натъквате в личното им пространство и не досаждате НИКОЙ НЯМА ДА ВИ ОБИЖДА, но разбира се за вас е виновна само другата страна :))) А до пичагата отдолу, който беше написал, че не би легнал с такова момиче - Мой, само едно ще ти кажа, ние, селските пръчки пускаме само на яко вървежни, а не на изостанали и комплексирани създания като теб ! :) ☮
от nevena angelova | 10.08.2012 | 14:30
10 Браво! По-свежо четиво отдавна не бях чела! Истината в очите! Който се ядосва - да си помисли защо...
от Miss Trance | 10.08.2012 | 14:25
9 има още две външни бега!! много фон'дьо'тен или изкуствен оранжев тен и топирана коса прическа тип табуретка, или гръмнал бойлер в тръстика!!
от Александър Лютков | 10.08.2012 | 14:19
8 Отговор на коментар #1 от Манго Марципана : Празния поглед, няма просто с какво да бъде запълнен. НЯМА!
от Александър Лютков | 10.08.2012 | 14:18
7 Отговор на коментар #5 от Terra Nova : Именно:) А както виждаме, явно вида вирее някъде тук, ТОЙ Е СРЕД НАС, защото веднага е пуснала агресивната си натура да нащрака минуси на всичко коментари, а и на статията :)) Много са, силни са!! :))
от Александър Лютков | 10.08.2012 | 14:17
6 Отговор на коментар #3 от Виолета Донева : Ахаха добре, добре ;) Ама пак зависи, трябва наиситна да съм мнооого пиян за да легна с вида "селска пръчка"
от Terra Nova | 10.08.2012 | 14:16
5 Хаахаха! Браво! Автора! Автора! Определено ми хареса начинът, по който са поднесени фактите! Високият стил също! Така няма опасност някоя от "селските пръчки" да разбере изобщо за какво иде реч и да вникне в съдържанието на изнесеното по-горе! Адмирации!
от Александър Лютков | 10.08.2012 | 14:12
4 Абсолютен напречен разрез на вида "селска пръчка". Хареса ми:)
от Виолета Донева | 10.08.2012 | 14:12
3 Разумният мъжки индивид от фауната на БеГе,със сигурност подминава тези представителки...ако не е на лице смекчаващо вината обстоятелство,като "мноо съм загорял и съм мъртво пиян",по отделно не се брои за оправдание...
от Калин Стоев | 10.08.2012 | 14:10
2 хахахахах, тая тема кърти и извозва... :D:D:D
от Манго Марципана | 10.08.2012 | 14:04
1 Избягвам ги такива, не само по леопардовото се познават, може да са облечени всякак, но винаги си личи едно такова тъпо излъчване, което не може да се обърка.
Жената, която се избави от комплексите си, преструвайки се на пони
Radinn - електрически сърф, за да обяздитe водната стихия без вълни
Доказателствата, че жените си умират за мъже с пижами  5
Резултати | Архив
НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ
НАЙ-КОМЕНТИРАНИТЕ
Разкриваме 15 женски тайни
Най-странните военни униформи по света  2
6 доказателства, че светът оглупява
4 жертви, които правим само заради жените
  • inews
  • jenite
  • sporta