Нискобюджетна реклама на приют за животни се превърна в световен хит

06.01.2017, 15:00

Доказателство, че шедьовър може да се направи и без пари

   
 
Нискобюджетна реклама на приют за животни се превърна в световен хит

Furkids е спасителна организация за бездомни животни, ситуирана в Атланта, Джорджия. Обикновено подобни начинания нямат най-доброто финансиране и когато Furkids са решили да направят реклама, която агитира хората да си вземат домашен любимец от техния приют, те съвсем естествено не са разполагали с голям бюджет за направата ѝ. 

Но както в киното, така и в рекламите бюджетът изобщо не е най-важното нещо за направата на шедьовър и това 3-минутно видео е нагледно доказателство. В него виждаме местния жител Пол Престън, който не е комик, но въпреки това успява по невероятно забавен начин да рекламира на услугите, предлагани от Furkids. 

Идеята за клипа е била на сестрата на Пол, която е съмишленик на организацията и е решила, че няма по-подходящ човек за рекламата от нейния брат. Видеото е било заснето за по-малко от 30 мин., но вече има повече от 2,5 милиона гледания в Youtube. И наистина има защо! Вижте го:

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Кои са най-сигурните автомобили на 3 години?
Какъв е вкусът на вагината?
Грандиозен гаф беляза края на Оскарите!
НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ
Босовете на големите автомобилни концерни със заплаха към Тръмп
Какъв е вкусът на вагината?
Програмист изчисли най-тъжната песен на Radiohead!
Грандиозен гаф беляза края на Оскарите!
Резултати | Архив
  • inews
  • fitwell
  • jenite
  • sporta