Нискобюджетна реклама на приют за животни се превърна в световен хит

06.01.2017, 15:00

Доказателство, че шедьовър може да се направи и без пари

   
 
Нискобюджетна реклама на приют за животни се превърна в световен хит

Furkids е спасителна организация за бездомни животни, ситуирана в Атланта, Джорджия. Обикновено подобни начинания нямат най-доброто финансиране и когато Furkids са решили да направят реклама, която агитира хората да си вземат домашен любимец от техния приют, те съвсем естествено не са разполагали с голям бюджет за направата ѝ. 

Но както в киното, така и в рекламите бюджетът изобщо не е най-важното нещо за направата на шедьовър и това 3-минутно видео е нагледно доказателство. В него виждаме местния жител Пол Престън, който не е комик, но въпреки това успява по невероятно забавен начин да рекламира на услугите, предлагани от Furkids. 

Идеята за клипа е била на сестрата на Пол, която е съмишленик на организацията и е решила, че няма по-подходящ човек за рекламата от нейния брат. Видеото е било заснето за по-малко от 30 мин., но вече има повече от 2,5 милиона гледания в Youtube. И наистина има защо! Вижте го:

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Топ 50 на най-секспилните порно актриси на всички времена!  50
Това е бъдещето на фитнеса
Честите демонстрации на любов в социалните мрежи водят до раздяла
НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ
Ед Шийрън разкри изключително простия метод, с който е свалил 20 кг.
Видео на деня: Най-уникалният триков удар на билярд, който сте виждали
Загадка на годината! Как да вкараш голям квадрат в правоъгълен плик
Подбрани смешки на легендата Джим Кери 9
Резултати | Архив
  • inews
  • jenite
  • sporta